- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- NEMATERIJALNA BAŠTINA KAO TRANSFORMATIVNA SNAGA U TURIZMU - Fenomenologija turističkog doživljaja
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

NEMATERIJALNA BAŠTINA KAO TRANSFORMATIVNA SNAGA U TURIZMU - Fenomenologija turističkog doživljaja
O knjizi NEMATERIJALNA BAŠTINA KAO TRANSFORMATIVNA SNAGA U TURIZMU - Fenomenologija turističkog doživljaja
„U ovoj knjizi riječ je o ukoričenju teksta koji donosi uvid u teorijsko i praktično življenje turizma dr. sc. Romane Lekić te ujedno obuhvaća zbirku objedinjenih autoričinih spoznaja predstavljenih u zemlji i inozemstvu, kako riječju o spoznajama iz većeg broja disciplina, tako i riječju o tekstu jedinstvenom po svojim odlikama, a posebno po potvrđenosti autoričnih teza u izležnoj stručnoj i projektnoj praksi. U knjizi su, naime, opisana praktična iskustva autorice stjecana na kulturnim turističkim projektima Europske unije kao i projektnima razvoja posebnih oblika turizma i destinacijskog menadžmenta Republike Hrvatske.“
– Dr. sc. Jasna Horvat
„Posebna vrijednost ovog rukopisa je inovativan i sveobuhvatan način obrade teme. Vrijednost rukopisa proizlazi iz doprinosa inkorporiranju znanja iz drugih, znanstvenih područja na području turizma s obzirom na sveobuhvatnu perspektivu koju autorica zauzima prema turizmu: iz psihološke, antropološke, filozofske i društvene cjeline. U fokusu je drugačiji način interpretacije nematerijalne baštine kulturnih destinacija: baštine, turističkog potencijala i umreženih učinaka. U tom je kontekstu gledanja na turizam i baštinu, odnosno na tzv. kulturni turizam povezan s kreativnom industrijom i novim trendovima u turizmu s posebnim naglaskom na multiplatformski storytelling.“
– Dr. sc. Doris Peručić