- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- psihologija djeteta
- NEUROPSIHOLOŠKI ASPEKTI ISTRAŽIVANJA ADHD-a KOD DJECE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
NEUROPSIHOLOŠKI ASPEKTI ISTRAŽIVANJA ADHD-a KOD DJECE
O knjizi NEUROPSIHOLOŠKI ASPEKTI ISTRAŽIVANJA ADHD-a KOD DJECE
Knjiga je izrađena u okviru financiranja istraživačke djelatnosti na Sveučilistu u Zagrebu 2013. i 2014. pod voditeljstvom prof. dr. sc. Meri Tadinac te dijela doktorske disertacije dr. sc. Svjetlane Salkičević "Provjera revidiranog modela dvostrukog puta kod djece s poremećajem pažnje ili hiperaktivnim poremećajem", nastale u okviru projekta MZOS-a "Provjera evolucijskog modela prilagodbe i zdravlja" pod voditeljstvom prof. dr. sc. Meri Tadinac. Vrijedno djelo u kojem su u prvom dijelu monografski prikazani različiti neuropsihološki aspekti ADHD-a, a u drugom je dijelu prikazano kvalitetno kliničko istraživanje u kojem su korišteni pomno odabrani i primjereni psihodijagnostički instrumenti. Ovo istraživanje moglo bi poslužiti kao ogledni primjer za povezivanje znanosti i kliničke prakse. Izuzetan je doprinos ovog istraživanja u tome što autorice povezuju rezultate različitih mjernih instrumenata sa svakodnevnim funkcioniranjem osoba s ADHD-om.