40100004195

NO LOGO - bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa

13,27
dostupno
ISBN ISBN: 953-201-183-8
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2002

O knjizi NO LOGO - bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa

No Logo kanadske autorice Naomi Klein - knjiga koja je originalno objavljena 2000. i odmah po izlasku privukla veliki interes - zapravo je jedan od prvih istraživačkih radova u kojoj su jasno razotkrivene posljedice globalističke ekonomije u devedesetim godinama prošlog stoljeća, dakle sve one promjene, naoko neprimjetne, koje su se dogodile nakon eksplozije marketinških strategija multinacionalnih korporacija.
No Logo je mnogo toga u jednoj knjizi - i kulturološka analiza i izvrstan izvještaj o središnjim problemima u novim uvjetima informatizacijskog doba, odnosno načinu na koji danas funkcionira korporativna Amerika, i važan publicistički rad koji uvjerljivo dočarava mračno i bezobzirno naličje kapitalizma.
No Logo, dakle, nije akademska literatura nego manifest koji potiče otpor protiv nove vrste korporativno-medijskog ropstva.

Autor/i
Preveo(la)
Zdenka Kraljević
Nakladnik/ci
ISBN
953-201-183-8
Uvez
meki
Godina izdanja
2002
Broj stranica
364
Format
24x16 cm

Od istog autora

-10%NO LOGO bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa
11,83 13,14 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,51 
-10%OVO MIJENJA SVE
14,21 15,79 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:12,63 
-10%SVET U PLAMENU
22,50 25,00 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:25,00