- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- priručnici
- OBRAZOVNI MENADŽMENT - Smjernice za učinkovito upravljanje odgojno-obrazovnim sustavom
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

OBRAZOVNI MENADŽMENT - Smjernice za učinkovito upravljanje odgojno-obrazovnim sustavom
O knjizi OBRAZOVNI MENADŽMENT - Smjernice za učinkovito upravljanje odgojno-obrazovnim sustavom
Pisati o nečemu čega još nema u dovoljnoj mjeri ili nije precizno definirano kao što je sustav obrazovanja u našoj stručnoj i akademskoj stvarnosti je hrabro, ali istodobno korisno. Svjedoci smo činjenice da su suvremeni menadžment, i unutar njega obrazovni menadžment, nedovoljno ili skromno zastupljeni u hrvatskom obrazovnom sustavu i poslovnom svijetu te ovom knjigom želimo učiniti male pomake za promjene u tome važnom području.
U obrazovnom menadžmentu potrebna su određena znanja od procesa upravljanja, vođenja i kreativnog sudjelovanja u ostvarivanju vizije i misije u kontekstu odgojno-obrazovnog procesa te razvoja menadžerskih koncepcija u zadanom kontekstu.
Navedena znanja iz toga područja, nažalost, nedostaju onima koji danas upravljaju tim važnim područjem, tako da je korisno ponuditi, u procesu cjeloživotnog obrazovanja, dodatnu edukaciju ravnateljima odgojno-obrazovnih ustanova, stručno-razvojnim službama, učiteljima, nastavnicima, profesorima, suradnicima u nastavi, članovima upravnih vijeća, školskih odbora od predškolskih, osnovnoškolskih, srednjoškolskih ustanova i visokih učilišta.
Zato ističemo važnost i nezaobilaznost znanstvene discipline obrazovnog menadžmenta koji je ponajprije proces u obogaćivanju ljudske spoznaje, koji obuhvaća usvajanje znanja, stvaranje praktičnih umijeća i navika, što čini pretpostavku i temelj razvoja sposobnosti, oblikovanja znanstvenoga pogleda na svijet, za povezivanje znanja s praktičnom, profesionalnom i bilo kojom drugom djelatnošću.