- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- ODNOSI S JAVNOŠĆU, BREND I IMIDŽ SVEUČILIŠTA - Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

ODNOSI S JAVNOŠĆU, BREND I IMIDŽ SVEUČILIŠTA - Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam
O knjizi ODNOSI S JAVNOŠĆU, BREND I IMIDŽ SVEUČILIŠTA - Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam
Knjiga dr. sc. Suzane Obrovac Lipar ODNOSI S JAVNOŠĆU, BREND I IMIDŽ SVEUČILIŠTA. Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam nudi novi pristup proučavanja odnosa s javnošću u kontekstu visokoga obrazovanja, istražujući njihovu ulogu u oblikovanju brenda i imidža sveučilišta što kao krajnji rezultat dovodi do lojalnosti.
U prvom dijelu knjige autorica analizira pojmove odnosi s javnošću, brend, imidž i lojalnost prvo općenito, a potom ih stavlja u kontekst visokoga obrazovanja pri čemu donosi primjere s različitih sveučilišta diljem svijeta. Zaključci u teorijskom dijelu koje donosi autorica temelje se na komparativnim dokaznim postupcima i pozivaju se na relevantnu hrvatsku i stranu znanstvenu literaturu. Autorica je proučavala i analizirala razne teorijske pristupe što ju je navelo na zaključak da odnose s javnošću, brend, imidž i lojalnost stavi u međuodnos iz čega je nastao novi istraživački model. Upravo taj istraživački model izvorni je znanstveni doprinos ove knjige koji je autorica potom uvrstila u empirijsko istraživanje u kojem se preispituju stavovi ispitanika vezani uz odnose s javnošću, brend i imidž sveučilišta, a za ciljnu skupinu odabrani su studenti komunikologije, psihologije i sestrinstva na Hrvatskom katoličkom sveučilište u Zagrebu i Katoličkom sveučilište u Ružomberoku u Slovačkoj. U ovoj knjizi prvi je put u Hrvatskoj kreiran originalni upitnik za testiranje percepcije odnosa s javnošću i njihove funkcije u jačanju imidža i brenda sveučilišta te stvaranju lojalnosti prema sveučilištu.
U drugom dijelu knjige autorica analizira rezultate provedenog istraživanja i potvrđuje svoje tvrdnje razrađene u teorijskom dijelu knjige te na temelju zaključaka daje preporuke za buduća istraživanja.
Knjiga donosi novi uvid u proučavanje odnosa s javnošću osobito na visokoobrazovnim institucijama, daje originalan pristup relevantnoj znanstvenoj literaturi te nudi novi istraživački model i potiče na bavljenje odnosima s javnošću ne samo kao jednim segmentom komuniciranja sa sveučilišnim javnostima, već kao poveznicom u oblikovanja brenda, imidža i lojalnosti prema sveučilištu i sveučilišnoj zajednici.