Prikaži više Prikaži manje

180870

ODNOSI S JAVNOŠĆU, BREND I IMIDŽ SVEUČILIŠTA - Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam

25,00
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-169-5527
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2024

O knjizi ODNOSI S JAVNOŠĆU, BREND I IMIDŽ SVEUČILIŠTA - Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam

Knjiga dr. sc. Suzane Obrovac Lipar ODNOSI S JAVNOŠĆU, BREND I IMIDŽ SVEUČILIŠTA. Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam nudi novi pristup proučavanja odnosa s javnošću u kontekstu visokoga obrazovanja, istražujući njihovu ulogu u oblikovanju brenda i imidža sveučilišta što kao krajnji rezultat dovodi do lojalnosti.

U prvom dijelu knjige autorica analizira pojmove odnosi s javnošću, brend, imidž i lojalnost prvo općenito, a potom ih stavlja u kontekst visokoga obrazovanja pri čemu donosi primjere s različitih sveučilišta diljem svijeta. Zaključci u teorijskom dijelu koje donosi autorica temelje se na komparativnim dokaznim postupcima i pozivaju se na relevantnu hrvatsku i stranu znanstvenu literaturu. Autorica je proučavala i analizirala razne teorijske pristupe što ju je navelo na zaključak da odnose s javnošću, brend, imidž i lojalnost stavi u međuodnos iz čega je nastao novi istraživački model. Upravo taj istraživački model izvorni je znanstveni doprinos ove knjige koji je autorica potom uvrstila u empirijsko istraživanje u kojem se preispituju stavovi ispitanika vezani uz odnose s javnošću, brend i imidž sveučilišta, a za ciljnu skupinu odabrani su studenti komunikologije, psihologije i sestrinstva na Hrvatskom katoličkom sveučilište u Zagrebu i Katoličkom sveučilište u Ružomberoku u Slovačkoj. U ovoj knjizi prvi je put u Hrvatskoj kreiran originalni upitnik za testiranje percepcije odnosa s javnošću i njihove funkcije u jačanju imidža i brenda sveučilišta te stvaranju lojalnosti prema sveučilištu.

U drugom dijelu knjige autorica analizira rezultate provedenog istraživanja i potvrđuje svoje tvrdnje razrađene u teorijskom dijelu knjige te na temelju zaključaka daje preporuke za buduća istraživanja.

Knjiga donosi novi uvid u proučavanje odnosa s javnošću osobito na visokoobrazovnim institucijama, daje originalan pristup relevantnoj znanstvenoj literaturi te nudi novi istraživački model i potiče na bavljenje odnosima s javnošću ne samo kao jednim segmentom komuniciranja sa sveučilišnim javnostima, već kao poveznicom u oblikovanja brenda, imidža i lojalnosti prema sveučilištu i sveučilišnoj zajednici.

ISBN
978-953-169-5527
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2024
Broj stranica
228
Format
24 x 15 cm

Od istog autora

-10%MARINOV ZBORNIK - Papers in Honour of Professor Emilio MarinAntikvarijat
107,10 119,00 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:119,00