Prikaži više Prikaži manje

134122

ODNOSI U ŠKOLI - PRILOZI ZA PEDAGOGIJU ODNOSA

26,54
23,89
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 21,23 
nije dostupno
ISBN ISBN: 9789538115042
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2016

O knjizi ODNOSI U ŠKOLI - PRILOZI ZA PEDAGOGIJU ODNOSA

 


Jedan od glavnih trendova u teoriji odgoja i obrazovanju na početku 21. stoljeća je pomak od pedagogije ponašanja prema pedagogiji odnosa. A pedagogija odnosa ili relacijska pedagogija, kao smjer u odgojno-obrazovnoj teoriji, predstavlja veliki izazov znanstvenicima i praktičarima

U vremenu globalizacije i rastuće konkurencije unutar škole i između škola, razvidna je orijentacija na „proizvodnju znanja“, odnosno naglasak se stavlja na postizanje visokih rezultata, a zanemaruju se odgojni i relacijski aspekti. A u praksi su sve izraženiji problemi u odnosima među sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, a s druge strane se ističe potreba za povezivanjem i suradnjom.

Budući da ljudska bića postoje u odnosima i proizvod su odnosa, ali se i realiziraju preko odnosa, primarni je cilj obrazovanja povećati potencijale za sudjelovanje u relacijskim procesima, odnosno unaprijediti odnose u školi.

U ovoj monografiji se analiziraju neki aspekti pedagogije odnosa ili relacijske pedagogije. Autori dolaze iz različitih disciplina (pedagozi, psiholozi, didaktičari) s različitim iskustvima rada u obrazovanju, ali ih ujedinjuje interesu da objasne međuljudske odnose u školi i doprinosu središnjoj postavci da pažljivo i razumno razvijanje odnosa u školi doprinosi kvaliteti odgoja i obrazovanja. Iako ističu pozitivne i produktivne odnose, ne zanemaruju i one negativne aspekte, ali nude i prijedloge za njihovo nadilaženje.

Jedan od glavnih trendova u teoriji odgoja i obrazovanju na početku 21. stoljeća je pomak od pedagogije ponašanja prema pedagogiji odnosa. A pedagogija odnosa ili relacijska pedagogija, kao smjer u odgojno-obrazovnoj teoriji, predstavlja veliki izazov znanstvenicima i praktičarima


U vremenu globalizacije i rastuće konkurencije unutar škole i između škola, razvidna je orijentacija na „proizvodnju znanja“, odnosno naglasak se stavlja na postizanje visokih rezultata, a zanemaruju se odgojni i relacijski aspekti. A u praksi su sve izraženiji problemi u odnosima među sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, a s druge strane se ističe potreba za povezivanjem i suradnjom.


Budući da ljudska bića postoje u odnosima i proizvod su odnosa, ali se i realiziraju preko odnosa, primarni je cilj obrazovanja povećati potencijale za sudjelovanje u relacijskim procesima, odnosno unaprijediti odnose u školi.


U ovoj monografiji se analiziraju neki aspekti pedagogije odnosa ili relacijske pedagogije. Autori dolaze iz različitih disciplina (pedagozi, psiholozi, didaktičari) s različitim iskustvima rada u obrazovanju, ali ih ujedinjuje interesu da objasne međuljudske odnose u školi i doprinosu središnjoj postavci da pažljivo i razumno razvijanje odnosa u školi doprinosi kvaliteti odgoja i obrazovanja. Iako ističu pozitivne i produktivne odnose, ne zanemaruju i one negativne aspekte, ali nude i prijedloge za njihovo nadilaženje.


 

ISBN
9789538115042
Uvez
meki
Godina izdanja
2016
Broj stranica
345
Format
24 x 15 cm

Od istog autora