- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- ORGANIZACIJA IZVANUČIONIČKE NASTAVE - Priručnik za učitelje i učiteljice razredne nastave
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

ORGANIZACIJA IZVANUČIONIČKE NASTAVE - Priručnik za učitelje i učiteljice razredne nastave
O knjizi ORGANIZACIJA IZVANUČIONIČKE NASTAVE - Priručnik za učitelje i učiteljice razredne nastave
Priručnik je tematski strukturiran u devet sadržajno razrađenih poglavlja:
Izvanučionička nastava
Podjela izvanučioničke nastave
Vrste izvanučioničke nastave
Organizacija izvanučioničke nastave
Struktura izvanučioničke nastave i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan učionice
Vrednovanje
Digitalni alati koji se mogu koristiti u izvanučioničkoj nastavi
Kako pripremiti roditelje
i Primjeri izvanučioničke nastave.
Autorice povezuju suvremene teorijske spoznaje o značaju provedbe izvanučioničke nastave s praktičnim tematskim primjerima planiranja i provedbe različitih oblika izvanučioničke nastave. Naglasak je stavljen na sljedeće oblike: školski izleti, školska ekskurzija, škola u prirodi, terenska nastava i ostale odgojno-obrazovne aktivnosti izvan škole (posjeti).
Ovaj priručnik bit će velika pomoć učiteljima u praksi, a posebno učiteljima pripravnicima. Njime će se također moći služiti i studenti razredne nastave pri pripremanju za neposrednu odgojno-obrazovnu praksu. Velika vrijednost ovog priručnika predstavljaju primjeri iz prakse koji, posebno mladim učiteljima, mogu približiti i olakšati organizaciju izvanučioničke nastave.