- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pravo i zakoni
- OSNOVE PRAVA ELEKTRONIČKE TRGOVINE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
OSNOVE PRAVA ELEKTRONIČKE TRGOVINE
O knjizi OSNOVE PRAVA ELEKTRONIČKE TRGOVINE
Elektronička trgovina (engleski naziv svjetski poznat u svim jezicima jest electronic commerce ili E-commerce) definira se kao trgovina koja obuhvaća sve trgovačke transakcije, bilo da je riječ o onima između individualnih, fizičkih osoba ili trgovačkih društava ili s njima izjednačenih subjekata, koja se provodi kroz elektroničke mreže. Predmet takvih pravnih poslova mogu biti usluge i druge nematerijalne ili netjelesne stvari (engl. - intangible goods), podaci ili informacije, tzv. data products, ili roba u tradicionalnom smislu kao tangible goods.
Gledano generički, elektronička trgovina je trgovina koja se obavlja na specifičan način, s obzirom na način na koji se definira i određuje nositelj informacije i pravno relevantne poruke, a to je elektronički medij. Usporedo s tim, logično je da se pojavljuje potreba za pravnim reguliranjem takvog načina trgovanja, jer on se uistinu razlikuje od onoga dosadašnjeg, koji je imao osnove u papiru kao nositelju informacije, odnosno glavnom mediju koji sadrži i prenosi pravno relevantne poruke. Određenje pojma prava koje uređuje takav oblik trgovanja i dalje je zasigurno grana prava unutar koje se transakcija odvija, dakle ili u okvirima građanskog ili trgovačkog prava, no biva podvrgnuta posebnim pravilima, pa se može govoriti o nastanku prava elektroničke trgovine.