- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- psihologija
- OSNOVE PROCJENJIVANJA IZVRŠNIH FUNKCIJA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi OSNOVE PROCJENJIVANJA IZVRŠNIH FUNKCIJA
U biblioteci Osnove procjenjivanja pokušali smo čitateljima ponuditi knjige koje će djelotvornim i pristupačnim stilom iznijeti ključne praktične informacije. Iskusnom će kliničaru knjige iz ove biblioteke omogućiti da na sažet, ali temeljit način ovlada korištenjem sve bogatije ponude novih i revidiranih instrumenata te pružiti prikladan način da ostane u dodiru s provjereno korisnim i valjanim mjernim instrumentima. Početnici će u ovoj biblioteci pronaći po važnosti poredane sve informacije i tehnike koje moraju imati u malom prstu da bi mogli započeti sa složenim procesom postavljanja individualnih psiholoških dijagnoza.
U ovoj knjizi su uz sustavne, korak po korak smjernice korišteni vizualni prečaci kojima se naglašavaju ključne točke. Poglavlja su usredotočena i sažeta. Teme su obrađene tako da omogućuju lako razumijevanje osnova primjene, bodovanja, tumačenja i kliničke primjene instrumenata, za djecu i odrasle.
Profile rezultata u testovima treba upotrebljavati da bi doveli do neke razlike u životima djece ili odraslih, jer koja je inače svrha testiranja? Želimo da ova biblioteka pomogne našim stručnjacima da postanu kompetentni ispitivači.
Glavni je naglasak na korištenju BRIEF-a – jedine trenutačno dostupne standardizirane ljestvice procjene specifično namijenjene za prikupljanje procjena ponašanja od same djece, ali i njihovih roditelja i nastavnika. Knjiga sadrži CD-ROM koji daje alate za poboljšanje procjenjivanja i primjere izvještaja o procjeni.