- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- OSVAJANJE KULA - biznis kultura, kontrakultura, uspon hip konzumerizma (ćirilično izd.)
Superknjižara
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
Prikaži više
Prikaži manje
-20%
26797
OSVAJANJE KULA - biznis kultura, kontrakultura, uspon hip konzumerizma (ćirilično izd.)
10,62
€
8,49
€
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
10,62 €
nije dostupno
O knjizi OSVAJANJE KULA - biznis kultura, kontrakultura, uspon hip konzumerizma (ćirilično izd.)
Klasična filozofija odavno je u nokdaunu iz koga će teško izaći. Filozofija advertajzinga je u usponu i ne zna se gde će se zaustaviti. Nešto od tog buma pokazuje Frankova monografska studija, skraćena disertacija iz 1997. odbranjena na Univerzitetu u Čikagu, koja razmatra istoriju emancipacije stilova prodaje i proizvodnje potrošnje. U centru su načini kako prići herojskom potrošaču u dosta neherojskom dobu masovne kulture.
Autor/i
Preveo(la)
Predrag
Šatonja
Nakladnik/ci
ISBN
86-7407-435-2
Uvez
meki
Godina izdanja
2008
Broj stranica
342
Format
20 x 15 cm