133961
PEDAGOGIJA ZA UČITELJE I NASTAVNIKE
39,68
€
| 299,00
kn
dostupno
O knjizi PEDAGOGIJA ZA UČITELJE I NASTAVNIKE
Naslov knjige Pedagogija za učitelje i nastavnike upućuje na to da
je namijenjena onima koji to žele postati i onima koji to već jesu.
Sveučilišne udžbenike i znanstvene knjige ima smisla pisati ako se
razlikuju od onih koji već postoje. Autori su, zahvaljujući
višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim
studijima, nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od
postojećih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za
seminarske rasprave.
Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki
je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njoj su
sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori
koje nudi znanost o odgoju. Čitatelje se poziva da kritički
razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su aktivni
sudionici.
Na kraju se zaključuje da su za pedagoško teoriju i praksu od izuzetne
važnosti pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoje
najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Rješenja za brojna
neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi vide autori u pedagoškom
pluralizmu.Naslov knjige Pedagogija za učitelje i nastavnike jasno govori da je namijenjena onima koji su odabrali taj poziv i onima koji će mu se tek posvetiti. Sveučilišne udžbenike i znanstvene knjige ima smisla pisati ako se razlikuju od postojećih. Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave.
Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici.
Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.Naslov knjige Pedagogija za učitelje i nastavnike jasno govori da je namijenjena onima koji su odabrali taj poziv i onima koji će mu se tek posvetiti. Sveučilišne udžbenike i znanstvene knjige ima smisla pisati ako se razlikuju od postojećih. Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave.
Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici.
Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.Naslov knjige Pedagogija za učitelje i nastavnike jasno govori da je namijenjena onima koji su odabrali taj poziv i onima koji će mu se tek posvetiti. Sveučilišne udžbenike i znanstvene knjige ima smisla pisati ako se razlikuju od postojećih. Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu u poučavanju pedagogije na sveučilišnim studijima, autori su nastojali napisati knjigu koja će biti drukčija od dosadašnjih načinom izlaganja, strukturom i sadržajem te temama za seminarske rasprave.
Sveučilišni udžbenik Pedagogija za učitelje i nastavnike na neki je način uvod u pedagogijsku znanost i pedagošku praksu. U njemu su sustavno izložena mnoga pitanja i odabrani najprihvatljiviji odgovori koje nudi znanost o odgoju. Autori pozivaju čitatelje neka kritički razmišljaju o pročitanome te o praksi u kojoj žive ili su njezini aktivni sudionici.
Na kraju se zaključuje da su za pedagošku teoriju i praksu iznimno važni pedagoški i školski pluralizam jer na svijetu ne postoji najbolja škola ili najbolja pedagogijska teorija. Autori drže da su rješenja za mnogobrojna neslaganja u pedagogiji i pedagoškoj praksi u pedagoškom pluralizmu.
Autor/i
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-0-30725-4
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2016
Broj stranica
503
Format
25 x 15 cm
Od istog autora
-10%

15,41 € | 116,12 kn17,12 € | 129,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:13,70 € | 103,20 kn
nije dostupno
-10%

23,89 € | 180,03 kn26,54 € | 200,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:21,24 € | 160,00 kn
nije dostupno