Prikaži više Prikaži manje

164911

POLITIČKO KOMUNICIRANJE

39,15 | 295,00 kn
35,23 | 265,46 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 31,32  | 236,00 kn
nije dostupno
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2020

O knjizi POLITIČKO KOMUNICIRANJE

Brojne su studije, istraživanja i djela koja se danas bave fenomenom političke komunikacije u svijetu. Uvidom u najrecentnije studije, ali i brojne knjige, vidljivo je da se definiciji političke komunikacije pristupa različito. Te razlike svakako proizlaze iz različitosti političkih sustava, razine demokracije, ali i političke kulture. Evidentna je razlika u teoriji, ali još više u praksi u Europi u odnosu na Sjedinjene Američke Države i druge zemlje. Imajući u vidu razvoj, ali i političku zrelost u ovom dijelu Europe, gdje pripadamo i mi, čini mi se najprikladnija defincija B. McNaira, koji smatra da se politička komunikacija odnosi na „svrhovitu komunikaciju u politici“, što uključuje: sve oblike komunikacije kojima se služe političari i drugi politički akteri u svrhu ostvarivanja specifičnih ciljeva; komunikaciju koju prema nekim akterima usmjeravaju nepolitičari, kao što su birači i novinski kolumnisti; komunikaciju o tim akterima i njihovim aktivnostima kakva se pronalazi u izvještajima, uvodnicima i drugim oblicima medijske rasprave o politici. Ovakav pristup definiranju političke komunikacije ukazuje na svrhu, oblike, ali i aktere u političkoj komunikaciji. Autor knjige “Političko komuniciranje”, dr. Zoran Tomić, baš kao i većina znanstvenih autoriteta u svijetu, ne zaustavlja se na općim načelima nego daje sveobuhvatnu analizu fenomena koji se nalazi u dinamičnim promjenama, a samim time i istraživanjima. S te strane, knjiga je podijeljena u 15 dijelova i 113 poglavlja što ukazuje na cjelovitost s teorijskog, ali i praktičnog stajališta. Sagledavajući širok sadržaj knjige, a uspoređujući ga s prethodnim izdanjima, vrijedno je istaknuti opisane teorije političke komunikacije, zatim političko vodstvo i političko brendiranje. Novo, u V. izdanju, je, također, politička reputacija i politički populizam. Uz već postojeće cjeline poput aktera, instrumenata, simbola, personalizacije, profesionalizacije, izbornih kampanja, medija, političkih odnosa s javnošću i dr., knjiga “Političko komuniciranje” (V. izdanje) dr. Zorana Tomića, predstavlja značajan doprinos u izučavanju teorije, ali i prakse političke komunikacije u ovom dijelu Europe. Po stilu i načinu, pisana je kao sveučilišni udžbenik i primarno namijenjena studentima, a vrijedna je građa za izučavanje i praktičarima i svima koji sudjeluju u političkoj areni.

Autor/i
Nakladnik/ci
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2020
Broj stranica
822
Format
25 x 15 cm

Od istog autora

-10%NEBO SU PREKRILI GALEBOVIAntikvarijat
4,19  | 31,53 kn4,65  | 35,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:3,72  | 28,00 kn
-10%PRIČINE I DRUGI UMIŠLJAJI
9,44  | 71,09 kn10,49  | 79,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:8,39  | 63,20 kn
-10%NEBO SU PREKRILI GALEBOVI
9,44  | 71,09 kn10,49  | 79,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:8,39  | 63,20 kn
-10%STRATEGIJA IZBORNIH KAMPANJA
28,66  | 215,97 kn31,85  | 240,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:25,48  | 192,00 kn
-10%OSNOVE POLITIČKOG KOMUNICIRANJA
29,86  | 224,99 kn33,18  | 250,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:26,54  | 200,00 kn