- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- PRIRUČNIK ZA UČENJE NA DALJINU
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi PRIRUČNIK ZA UČENJE NA DALJINU
Učenje tijekom pandemije zapravo nije bilo učenje na daljinu, nego krizno poučavanje. Odsada se učitelji mogu ciljano pripremiti za učenje na daljinu, i to korištenjem onoga što daje najbolje rezultate kako bi ubrzali učenje svojih učenika.
Na temelju spoznaja i iskustava poznatih pedagoga Douglasa Fishera, Nancy Frey i Johna Hattieja Priručnik za učenje na daljinu obuhvaća zaključke i rezultate istraživanja Vidljivo učenje® kako bi čitateljima predočio što doista funkcionira u učenju na daljinu. U tematskom rasponu od odnosa između učitelja i učenika, vjerodostojnosti i jasnoće učiteljeva poučavanja, osmišljavanja nastave, pa sve do vrednovanja i ocjenjivanja, ovaj sveobuhvatni priručnik detaljno predočuje strategije temeljene na istraživanjima i dokazima koje nastavnici mogu upotrijebiti za učinkovito poučavanje u mrežnom i virtualnom okružju.
Ovaj moćan priručnik uključuje:
• ciljeve i ishode učenja te razine ostvarenosti ishoda za svaki modul da biste mogli pratiti svoje učenje te primjere učiteljskih praksa za smisleno učenje utemeljene na dokazima
• raznovrstan izbor nastavnih pristupa uključujući izravno poučavanje, učenje od drugih učenika i samostalan rad što potiče samoreguliranje učenika i usmjerava učenike prema dubljim razinama učenja i višim razinama prijenosa znanja
• rasprave o izazovima ravnopravnosti povezanim s učenjem na daljinu, zajedno s primjerima kako učitelji mogu osigurati da se sačuva već ostvaren napredak na području ravnopravnosti
• posebne smjernice za učitelje malene djece koja uče na daljinu
• više od 50 videozapisa u kojima autori, učitelji i nastavnici raspravljaju o nizu tema vezanih uz učenje na daljinu
• prostor za pisanje i razmišljanje o postojećim praksama i za planiranje buduće nastave.