- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA
O knjizi PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA
Pred vama je knjiga koja obrađuje područje prodaje hrane i pića u ugostiteljstvu za kojom se osjeća potreba već duže vremena.
Prodaja kao aktivnost u ugostiteljstvu stara je koliko i komercijalno ugostiteljstvo; datira od pojave prvih ugostiteljskih radnji u Grčkoj, koje su se nazivale leshe, a u Rimu cauponae. To je bilo prije više od 3000 godina.
Ova je knjiga namijenjena širokom krugu ugostitelja koji se praktično ili teoretski bave problematikom prodaje s gledišta marketinškog sustava.
Svrha je knjige da pomogne različitim zanimanjima u ugostiteljstvu, koja su vezana za prodaju, da što prije i lakše svladaju umijeće i vještinu prodavanja usluga, kako bi na svom radnom mjestu bili što uspješniji i više koristili sebi i vlasniku objekta.
Uspješnost u prodaji postaje sve značajnijim faktorom za ocjenu ukupne efikasnosti konobara, someljea, barmena, voditelja posluživanja i kuhinje, vlasnika ili rukovoditelja ugostiteljskog objekta, djelatnika u službi prodaje i sl.
Prvi udžbenik s područja ugostiteljskog posluživanja, koji je tiskan u Hrvatskoj pod naslovom "Nauka o serviranju" prije devedeset godina bio je prijevod austrijske knjige "Servierkunde". U toj je knjizi o posluživanju gostiju i o prodaji ugostiteljskih usluga napisano: "Svaki konobar mora u interesu svoga gospodara paziti, ne samo da dobro dvori, nego da bude i dobar prodavač. U prodaji leži duša gotovo svakog posla, a napose gostioničarstva...