Prikaži više Prikaži manje

22561

PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA

17,25 | 130,00 kn
15,53 | 117,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 13,80  | 104,00 kn
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-7024-17-8
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2007

O knjizi PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA

Pred vama je knjiga koja obrađuje područje prodaje hrane i pića u ugostiteljstvu za kojom se osjeća potreba već duže vremena.
Prodaja kao aktivnost u ugostiteljstvu stara je koliko i komercijalno ugostiteljstvo; datira od pojave prvih ugostiteljskih radnji u Grčkoj, koje su se nazivale leshe, a u Rimu cauponae. To je bilo prije više od 3000 godina.
Ova je knjiga namijenjena širokom krugu ugostitelja koji se praktično ili teoretski bave problematikom prodaje s gledišta marketinškog sustava.
Svrha je knjige da pomogne različitim zanimanjima u ugostiteljstvu, koja su vezana za prodaju, da što prije i lakše svladaju umijeće i vještinu prodavanja usluga, kako bi na svom radnom mjestu bili što uspješniji i više koristili sebi i vlasniku objekta.
Uspješnost u prodaji postaje sve značajnijim faktorom za ocjenu ukupne efikasnosti konobara, someljea, barmena, voditelja posluživanja i kuhinje, vlasnika ili rukovoditelja ugostiteljskog objekta, djelatnika u službi prodaje i sl.
Prvi udžbenik s područja ugostiteljskog posluživanja, koji je tiskan u Hrvatskoj pod naslovom "Nauka o serviranju" prije devedeset godina bio je prijevod austrijske knjige "Servierkunde". U toj je knjizi o posluživanju gostiju i o prodaji ugostiteljskih usluga napisano: "Svaki konobar mora u interesu svoga gospodara paziti, ne samo da dobro dvori, nego da bude i dobar prodavač. U prodaji leži duša gotovo svakog posla, a napose gostioničarstva...

Nakladnik/ci
ISBN
978-953-7024-17-8
Uvez
meki
Godina izdanja
2007
Broj stranica
319
Format
24 x 15 cm