- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- film
- PROGRAMIRANJE IGRANOG FILMA 2
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

PROGRAMIRANJE IGRANOG FILMA 2
O knjizi PROGRAMIRANJE IGRANOG FILMA 2
Knjige Programiranje igranog filma 1 i 2 nastoje dati znanstveni odgovor na pitanje kako napraviti igrani film koji će "osvojiti publiku", postavljajući hipoteze koje ekspresivnost semiotičko-naracijskoga scenarističkog izraza koreliraju s recepcijom publike hrvatskoga igranog filma. Autor analizira velik broj različitih narativno-semiotičkih, scenografskih i mizanscenskih atributa i motiva za koje pretpostavljamo da utječu na raspoloženje gledatelja, a upotrijebljeni su u hrvatskim igranim filmovima od samostalnosti do danas. Cilj knjiga jest provjeriti u kojoj mjeri određeni narativno-semiotički filmski motivi posredno i/ili neposredno koreliraju s izvjesnošću uspjeha hrvatskoga dugometražnog filma. Kriterij uspjeha filma zadan je i mjerljiv trima nezavisnim varijablama, odnosno osvajanjem nagrade publike, nagrade stručnog žirija i nagrade kritike na Filmskom festivalu u Puli.