- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- sociologija
- PSIHODINAMIKA REKLAME - Povijest reklame
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

PSIHODINAMIKA REKLAME - Povijest reklame
O knjizi PSIHODINAMIKA REKLAME - Povijest reklame
Psihodinamika reklame ‘zaboravljena’ je i u našoj javnosti uglavnom nepročitana knjiga Miroslava Fellera (1901.-1961.), književnika, teoretičara i publicista i jednog od začetnika ‘znanstvenog’ pristupa u teoriji i praksi tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj. Izvorno objavljena u Bernu 1932. na njemačkom jeziku i inicijalno namijenjena čitateljima njemačkog govornog područja, ova knjiga zaokružuje fazu intenzivnog Fellerova bavljenja teorijom i praksom reklamne komunikacije, koja je u 20-im godinama prošlog stoljeća obilježena djelovanjem zagrebačkog Zavoda za znanstveno proučavanje reklame i umjetničku reklamnu produkciju Imago (1928.), kao i izdavanjem časopisa Reklama (1929.), prvog stručnog časopisa posvećenog oglašavanju u Hrvatskoj. U Psihodinamici reklame koju ovim izdanjem u okviru novopokrenute biblioteke „Povijest reklame“ prvi put predstavljamo na hrvatskom jeziku, Feller na samosvojan i spoznajno poticajan način analizira i demonstrira primjenu psihoanalitičkih koncepcija u psihologiji oglašavanja i uvjeravanja, anticipirajući na određeni način i nadolazak jedne od mračnijih epoha svjetske povijesti u kojoj će politička instrumentalizacija persuazivnih tehnika dosegnuti neslućene razmjere.