- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- psihologija djeteta
- PSIHOLOGIJA ABNORMALNOG DOŽIVLJAVANJA I PONAŠANJA DJECE I ADOLESCENATA - S dopunama iz DSM-a-5
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
PSIHOLOGIJA ABNORMALNOG DOŽIVLJAVANJA I PONAŠANJA DJECE I ADOLESCENATA - S dopunama iz DSM-a-5
O knjizi PSIHOLOGIJA ABNORMALNOG DOŽIVLJAVANJA I PONAŠANJA DJECE I ADOLESCENATA - S dopunama iz DSM-a-5
Cijeli tekst je prožet osnovnom idejom koja određuje pristup u kliničkoj procjeni djece i adolescenata: povezivanje perspektive razvojne psihopatologije i uobičajenog kliničkog pristupa utemeljenog na klasifikacijskim kriterijima specifičnih poremećaja. Od samog se uvoda naglašava važnost razvojne perspektive i višestrukih transakcijskih utjecaja na razvoj teškoća i poremećaja. Kroz cijeli tekst knjige naglašava se važnost sveobuhvatne brige za optimalan razvoj djeteta i adolescenta te individualiziranog pristupa u prepoznavanju njihovih potreba. U tom kontekstu se izdvajaju brojni opisi slučajeva koji su ključni za naglašavanje osobnog iskustva i znanstveno utemeljenih intervencija u pojedinim situacijama.
Knjigu „Psihologija abnormalnog doživljavanja i ponašanja djece i adolescenata” preporučila bih svakom nastavniku kao obaveznu literaturu u predmetima koji se bave razvojnom psihologijom, psihopatologijom i kliničkom procjenom djece i adolescenata, ali i svakom kliničkom i školskom psihologu s manje ili više radnog iskustva. Sadržaj i obilježja teksta olakšavaju učenje temeljnih znanja iz ovog područja, a proširena razmatranja u kontekstu novih spoznaja, napretka u području istraživanja etiologije, genetskih procesa, neuroloških nalaza, najnovijih klasifikacijskih kriterija te znanstveno utemeljenih intervencija proširuju i učvršćuju znanja kompetentnog psihologa.
(dr. sc. Marina Grubić, Klinički bolnički centar Zagreb)