- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- PSIHOLOGIJA KOMUNIKACIJE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi PSIHOLOGIJA KOMUNIKACIJE
Ovaj udžbenik namijenjen je učenicima čiji odabir budućega zanimanja uključuje pružanje usluga i u okviru njih neposredan kontakt s korisnicima usluga. Kako su uslužna zanimanja uglavnom, iako ne i isključivo, i kontaknta zanimanja (uključuju neposredan kontakt s korisnicima usluga), vrlo je važno ovaj kontakt uspostaviti i održavati na odgovarajući način. Da bismo u tome bili uspješni, potrebno je poznavati zakonitosti u doživljavanju i ponašanju ljudi s kojima smo u kontaktu i o kojima ustvari ovisi naš profesionalni uspjeh i egzistencija, a proučavanjem doživljavanja i ponašanja bavi se psihologija. Stoga se i većina sadržaja ovdje odnosi na upoznavanje s funkcioniranjem čovjeka, odnosno njegovim psihičkim procesima (doživljavanjem) i ponašanjem.