- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- psihologija
- PSIHOPAT - Emocije i mozak
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi PSIHOPAT - Emocije i mozak
Ljudi su već dugo zaokupljeni ili fascinirani pojmom zla i ljudima za koje se smatra da ga personificiraju. Izrecite riječ psihopat i većina će ljudi prizvati predodžbu nekog za koga vjeruje da je utjelovljuje. Neki će se prisjetiti lika iz filma: Hanibala Lectera iz filma Kad jaganjci utihnu, Normana Batesa iz filma Psiho i Freddyja Kruegera iz filma Strava u Ulici brijestova. Neki će naći inspiraciju u svijetu politike i tvrditi da su psihopatski likovi bili Adolf Hitler, Saddam Husein, Margaret Thatcher, George W. Bush ili čak Bill Clinton. Ipak, većina će najvećim psihopatom smatrati svog sadašnjeg poslodavca ili bivšeg partnera. Mi ćemo, međutim, kako bismo razjasnili sam pojam, jednostavno opisati četiri slučaja. Ti su slučajevi izmišljeni; oni su nastali stapanjem pojedinaca s kojima smo radili. Samo su dva od prikazanih slučajeva psihopatska, ali sva četiri pokazuju visok stupanj antisocijalnog ponašanja.
Podrijetlo današnjeg opisa sindroma psihopatije nalazimo u Cleckleyevu radu. U svojoj knjizi Maska zdravlja Cleckley je opisao 16 kriterija za dijagnozu psihopatije. Ti kriteriji uključuju površan šarm, odsutnost anksioznosti, odsutnost osjećaja krivnje, nemogućnost oslanjanja na takve osobe, nepoštenje, egocentričnost, neuspjeh u stvaranju trajnih intimnih odnosa, neuspješno učenje pomoću kažnjavanja, siromaštvo emocija, pomanjkanje uvida u učinke vlastitog ponašanja na druge i nemogućnost planiranja.