40100120161

PUNE POSTELJE - Marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu

150,00 kn
120,00 kn
dostupno
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2006

O knjizi PUNE POSTELJE - Marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu

U knjizi Pune postelje - marketing u turizmu, hotelijerstvu i ugostiteljstvu, autor Ivo Raža podučava čitatelja
kako stvoriti brandove te povećati prodaju i dobit upotrebom marketinga.
Knjiga je napisana i za studente i za poduzetnike, a zasniva se na osam načela koje autor iznosi i objašnjava:

Branding: postizanje prodaje kroz snagu branda
Znanje: znanje je imanje
Rezultati: dugoročne strategije rješavaju kratkoročne potrebe
Sagledavanje cjeline: ne tražite kompromis između forme i sadržaja, već formom osnažite sadržaj
Kreativne financije: promišljenost umjesto rastrošnosti
Zadovoljstvo: uživajte u onom što radite
Odvažite se: budite drugačiji!
Uspjeh: natječite se sami sa sobom i težite k izvrsnosti

Autor/i
Preveo(la)
Tanja Žakula
Nakladnik/ci
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2006
Broj stranica
269
Format
24x18