- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- publicistika
- RECEPCIJA U VRIJEME NOSAČA ZVUKA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
RECEPCIJA U VRIJEME NOSAČA ZVUKA
O knjizi RECEPCIJA U VRIJEME NOSAČA ZVUKA
»Sve navedeno u knjizi o Recepciji u doba nosača zvuka se događalo na više lokacija od raznih ljudi koji nisu bili povezani kao tim već interesna grupa koja radi na patentu ili snimci od koje se očekuje dobra prodaja. Ubrzani tempo je bila temeljna značajka aktivnosti jer je prodaja išla dobro uz značajan i jedva usporedivim interesom s drugim proizvodom koji je omogućavao procvat tamo gdje se prije otkrića gramofona nije od nikog očekivao. Informacije su, razumljivo, u to vrijeme bile škrte i teško je bilo načiniti mapiranje koje bi izdiferinciralo pojavu recepcije. Dapače tajnovitost je bila poslovična. To je i temeljnim razlogom da ne postoje u knjigama za sada cjeloviti uvidi u recepciju. Prisutno je tek nevezanih objašnjavanja pojedinih etapa u diskografskoj industriji, ali bez kritičkih komentara o negativnom utjecaju na glavne glazbene tokove s obzirom na to da se pratilo ono što su radili vodeći producenti i nosači zvuka kompanija koje su radile nosače zvuka. Sva tehnika se razvijala takvom brzinom da nije bilo odmaka za teoriju nakon svake od opisanih etapa i nakon njih dovoljne akumulacije nosača zvuka. Sve se događalo parcijalno. Također čitavi opusi su tako bili gurnuti ili su ostali na strani bez ijednog nosača zvuka do sedamdesetih. Nije bila riječ samo o suvremenoj glazbi već i o ranoj ambijentalnoj, elektronskoj, eksperimentalnoj itd. U ovoj knjizi se pored povijesti diskografske industrije i njezinih manje poznatih anomalija iznosi i lista skladatelja bez kojih danas ne možemo govoriti o ne samo suvremenoj glazbi. Također, opisani su i čitavi suvremeni pravci i žanrovi koji su također bili gurnuti u stranu.«