- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- etnologija
- RETORIKA I DRUŠTVO
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi RETORIKA I DRUŠTVO
Osnovnoškolski predmet Priroda i društvo neizostavan je dio obrazovanja u nas i jedan od temelja interdisciplinarnog učenja. Od malih nogu, učenici razvijaju svoje intelektualne, emocionalne, moralne i socijalne vještine te se uče ponašanju u skladu s društvenim normama. Stoga smo parafrazom "Retorika i društvo" već samim naslovom željeli istaknuti važnost retorike i uputiti na nekoliko važnih motiva za pisanje knjige.
Prvi je motiv sveobuhvatna prisutnost retorike u svakodnevnom životu suvremenoga čovjeka, zbog čega su uvjeravanje i javno komuniciranje postali sastavni dio svakodnevice 21. stoljeća. Istovremeno, željeli smo istaći važnost retorike u razvoju društva općenito.
Drugi motiv koji se može iščitati iz parafraze školskog predmeta u naslovu knjige jest isticanje važnosti retoričkog obrazovanja. Kako bi pridonio razvoju društva, čovjek mora naučiti uvjeravati, mora naučiti komunicirati i javno govoriti. I što ranije započne, to je uspjeh sigurniji. Upravo zbog toga ova je knjiga namijenjena širokoj publici. Koristit će svakome tko se nađe u situaciji da izrekne stavove, da ih argumentira, da održi govor, prezentaciju, sudjeluje na sastanku ili pregovorima. No, isto tako bit će od koristi i drugoj strani komunikacijskog kanala jer je namijenjena i svakom čovjeku koji prati događaje u medijima, koji odlazi na izbore, koji sluša druge kad govore i postaje članom publike. A publika mora znati slušati i kritički promišljati.