40100023100

STRATEŠKI MENADŽMENT - 14. cjelovito izdanje

500,00 kn
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-246-044-5
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2008

O knjizi STRATEŠKI MENADŽMENT - 14. cjelovito izdanje

I. DIO KONCEPCIJE I TEHNIKE IZRADE I PROVEDBE STRATEGIJE

II. DIO SLUČAJEVI IZ PRAKSE U IZRADI I PROVEDBI STRATEGIJE

Novo izdanje Strateškog menadžmenta vrhunski je i moderan udžbenik sastavljen od dva dijela. Prvi, teoretski dio donosi koncepcije i tehnike izrade i provedbe strategije menadžmenta, dok drugi, praktičan dio na više od 600 stranica donosi detaljnu prezentaciju 32 poslovna slučaja koji predstavljaju stvarne primjere i nadopunu teorijskog dijela knjige. Ovo je neizostavan udžbenik za sve kolegije menadžmenta.
Prvi dio Koncepti i tehnike izrade i provedbe strategije

1. Što je strategija i zašto je ona važna?
2. Menadžerski proces izrade i provedbe strategije
3. Analiza vanjskog okruženja poduzeća
4. Vrednovanje sredstava i konkurentske pozicije poduzeća
5. Pet generičkih konkurentskih strategija: Kojom se koristiti?
6. Izvan konkurentske strategije: Ostale važne strateške odluke
7. Nadmetanje na inozemnim tržištima
8. Prilagođavanje strategije specifičnoj situaciji u industriji i poduzeću
9. Diverzifikacija: Strategije upravljanja skupinom djelatnosti
10. Strategija, etika i društvena odgovornost
11. Stvaranje snažnih resursa i organizacijskih sposobnosti
12. Upravljanje unutarnjim operacijama: Akcije koje potiču bolju provedbu strategije
13. Organizacijska kultura i vodstvo - ključevi za učinkovitu stratešku provedbu


Drugi dio Slučajevi iz prakse u izradi i provedbi strategije

1. Starbucks 2004.: U potrazi za svjetskom dominacijom
2. Netflix
3. Azalea Seafood Gumbo Shoppe 2004.
4. Non Stop Yacht, S.L.
5. Natjecanje u industriji vode u boci
6. Dollar General i ekstremna vrijednost maloprodaje
7. Strategija rasta i pristojbe za prodajno mjesto u No Pudge! Foods, Inc.
8. Dell Computer 2003.: U potrazi za industrijskim vodstvom
9. Electronic Arts i svjetska industrija videoigara
10. Nexity i industrija bankarstva u SAD-u
11. Making It Big
12. Outback Steakhouse
13. McDonald’s: Poliranje zlatnih lukova
14. Maple Leaf Consumer Foods – Fixing Hot Dogs
15. Krispy Kreme Doughnuts, Inc.
16. Andrea Jung i Avon Products 2003.: Ubrzavanje preinake
17. eBay: Vlastita liga
18. Zapis o industriji upravljanja sigurnosti i proizvođačima sigurnosnih sustava
19. Pivot International – Potraga za rastom
20. Bayer AG: Dječji ASPIRIN
21. Harley-Davidson
22. Hero Honda Motors (India) Ltd.
23. Puma AG
24. Globalizacija poduzeća Beringer Blass Wine Estates
25. Land O’Lakes, Inc.
26. Unileverov put do strategije rasta: Djeluje li?
27. LVMH-ova diverzifikacija na luksuznu robu
28. Robin Hood S
29. Procter & Gamble: Organizacija 2005. i budućnost
30. Globalno vodstvo Carlosa Ghosna u Nissanu
31. Wal-Mart Stores, Inc.: Novi izazovi
32. Kmart: Pokušaj povratka
33. Portman Ritz-Carlton: Najbolji poslodavac Azije
34. Continental Airlines 2003: Održavanje zaokreta
35. Southwest Airlines: Kultura, vrijednosti i operativne prakse
36. Benziger Family Winery
37. Andy Decker i etika učitavanja glazbe s Interneta

Preveo(la)
Ivana Ostojčić , Dunja Žarković , Paola Saganić
ISBN
978-953-246-044-5
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2008
Broj stranica
700
Format
26x22 cm

Često postavljena pitanja

Načini plaćanja

Kupnju odabranih naslova moguće je obaviti na četiri načina:

  1. Kreditnom karticom – ovaj oblik kupnje podliježe svim zakonom propisanim standardnim procedurama zaštite, pri čemu Superknjižara d.o.o. jamči sigurnost podataka koji se koriste u procesu kupnje. Proces autorizacije podataka odvija se u sklopu T- Com Pay Way sustava zaštićenim SSL sigurnosnim protokolom sa 128-bitnom enkripcijom podataka. Naplata se vrši tek onog trenutka kada je narudžba spremna za isporuku, a kupac se e-mailom obavještava o svakom koraku u procesuiranju.
  2. Pouzećem – ovaj oblik plaćanja znači da se naručeni artikli plaćaju pri preuzimanju pošiljke. Zasad je taj oblik plaćanja moguć samo na području Republike Hrvatske.
  3. Virmanom/uplatom na račun – virmansko plaćanje preporučamo svim pravnim osobama kojima je potreban R1 račun. Odabirom tog načina plaćanja, kupac će nakon što naruči traženi proizvod primiti predračun (faksom ili e-mailom), a Superknjižara će mu nakon registracije uplate poslati pošiljku i R1 račun. Uplata na račun preporuča se privatnim osobama kojima nakon zaprimljene narudžbe stiže e-mail s ponudom za plaćanje (e-banking, uplata u banci, pošti itd.). Taj način plaćanja mogu koristiti i osobe koje naručuju iz inozemstva.
  4. Gotovinom – ovaj oblik plaćanja dostupan je samo u onim slučajevima kada se kao opcija isporuke odabere preuzimanje u jednoj od naših knjižara.
Načini isporuke

Načini isporuke dijele se u dvije osnovne kategorije:

  1. Slanje pošiljke na željenu adresu.
     
    • Isporuka dostavljačkom službom koja pokriva veći dio Hrvatske. Za mali dio hrvatskog teritorija koji nije pokriven uslugom dostavljačke službe (pojedini otoci) koriste se usluge Hrvatske pošte (troškovi za taj tip isporuke su 22 kn za iznose narudžbe do 200 kuna, 25 kn za narudžbe do 500 kuna, a za narudžbe iznad 500 kuna dostava je na području Hrvatske besplatna).
       
  2. Preuzimanje pošiljke u jednoj od naših knjižara, bez troškova dostave (samo za narudžbe s područja Hrvatske). Ovaj oblik isporuke ujedno je i najbrži, zbog toga što je ponuda proizvoda naše internetske knjižare ujedno i fizički dostupna u zagrebačkoj knjižari na Rooseveltovu trgu (Savska). Naručeni artikli mogu se preuzeti (nakon što kupac e-mailom dobije obavijest o isporuci) u sljedećim knjižarama:
     
    • Superknjižara, Rooseveltov trg 4 (preko puta Muzeja Mimara – zgrada Novinarskog doma), 10000 Zagreb (radno vrijeme od 9 do 18 sati radnim danom tel. 01/4875-735, e-mail: superknjizara@superknjizara.hr
    • Znanje Bookshop, Gajeva 1, 10000 Zagreb, tel: 01 5577 953, Radno vrijeme: pon-pet 08:00-21:00; sub 9:00-20:00. bookshop@znanje.hr
    • Znanje Zadar, Sveti Donat, Knezova Šubića Bribirskih 11, 23000 Zadar, tel: 023 254 518, Radno vrijeme: pon-sub 08:00 - 20:00 zadar@znanje.hr
    • Znanje Varaždin – Lumini centar, Ulica grada Lipika 15, Donji Kneginec, 42204 Turčin, tel: 042 555 002, Radno vrijeme: pon-ned 09:00 - 21:00 lumini@znanje.hr
    • Znanje Split – Miroslav Krleža, Kraj Sv. Marije 1, 21000 Split, tel: 021 271 714, Radno vrijeme: pon-sub 08:00 - 20:00 split@znanje.hr
    • Znanje Slavonski Brod, Trg pobjede 28, 35000 Slavonski Brod , tel: 035 295 258, Radno vrijeme: pon-pet 08:00-20:00; sub 08:00-14:00 brod@znanje.hr
    • Znanje Rijeka, Užarska 1, 51000 Rijeka, tel: 051 582 091, Radno vrijeme: pon-sub 08:00 - 20:00 rijeka@znanje.hr
    • Znanje Pula, Giardini br. 4, 52100 Pula, tel: 052 354 650, Radno vrijeme: pon-pet 08:00-20:00; sub 08:00-14:00 pula@znanje.hr

 

Registracija i zaboravljena lozinka

Za kupnju na internetskoj stranici Superknjižare potrebno je izvršiti registraciju odnosno kreirati korisnički račun i unos osnovnih podataka. Registraciju je moguće izvršiti prije procesa naručivanja ili tijekom njega. Nakon odabira polja Registracija otvara se obrazac u kojemu je potrebno ispuniti osnovne podatke. Kupac sam odabire lozinku s pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Nakon popunjavanja traženih podataka potrebno je unose potvrditi klikom na polje Završi registraciju. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom e-mail adrese i lozinke.


U slučaju da kupac zaboravi lozinku, dovoljno je poslati e-mail klikom na link Zaboravljena lozinka? Proslijedit ćemo vam novu lozinku za pristup podacima – naknadno je možete promijeniti jer automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive'. Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju u sustavu Superknjižare potrebna je jedino e-mail adresa i lozinka.

Pretplata na newsletter

Korisnici pri registraciji mogu odabrati opciju primanja newslettera, redovite usluge Superknjižare koja vas informira o novim naslovima u ponudi i posebnim akcijama. Usluga se u svakom trenutku može jednostavno otkazati slanjem e-maila našoj korisničkoj službi

Pretraživanje

Naša ponuda može se pretraživati na temelju dva osnovna principa:

  1. Pretraga korištenjem tražilice koja je strukturirana tako da se na početku upisivanja željenog pojma u samom polju tražilice u padajućem izborniku pojavljuju rezultati koje je moguće odabrati ili upisivanjem cijelog pojma i odabirom polja Pretraži
  2. Knjige možete pretraživati i bez upotrebe tražilice, pretraživanjem pojedinih tematskih područja (lijevi izbornik) te novih i najprodavanijih naslova (gornji izbornik). U lijevom izborniku moguće je odabrati željeno područje, a klikom na jedno od glavnih područja širi se broj mogućnosti s potpodručjima. Nakon odabira željenog područja, artikli se izlistavaju, a moguće je koristiti i dodatnu tražilicu koja odabrano područje razvrstava prema godini izdanja, od najstarijih do najnovijih i obratno, te prema cijeni i naslovu.
  3. Nove naslove moguće je pretraživati klikom na polje Sva nova izdanja.
Prigovori kupaca

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore upute putem pošte na adresu Prodavatelja Superknjižara d.o.o. 10 000 Zagreb, Rooseveltov trg 4, odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Prodavatelja superknjizara@superknjizara.hr, te će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Izjava o konverziji

Za korisnike van Hrvatske - Naplata se uvijek vrši u hrvatskim kunama.  

Iznos koji će teretiti Vašu kreditnu karticu dobija se na način da se hrvatska kuna pretvara u Vašu valutu prema trenutnoj tečajnoj listi Hrvatske Narodne Banke. Kada se Vama naplaćuje iznos se pretvara u Vašu valutu prema tečaju kuće kreditne kartice kojom ste platili.

Kao rezultat pretvaranja valuta može doći do male razlike u cijeni od one koja je naznačena na našoj internet stranici.