Prikaži više Prikaži manje

90184

SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA

80,83
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-246-102-2
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2012

O knjizi SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA

Komunikacija je jedan od najosnovnijih elemenata poslovanja, bilo da je riječ o istraživačkomtimu koji prikuplja dokaze o tržišnim trendovima ili se radi o inspirativnom vođi koji vodi kompaniju prema ispunjavanju zajedničkih ciljeva. Učinkovita komunikacija je ključna za uspjeh organizacija i pojedinaca, a neučinkovita komunikacija često je uzrok manjih pogreški, velikih strateških zabluda i katastrofalnih neuspjeha. Bez obzira na profesiju kojom se želite baviti, sposobnost komuniciranja će biti ključna vještina – i vještina koju će poslodavci od vas očekivati kada uđete na tržište radne snage.

Suvremena poslovna komunikacija već je dva desetljeća vodeći udžbenik iz tog područja, a ističe se najmodernijim analizama koje će studente uspješno pripremiti na stvarnu poslovnu praksu. Dok drugi udžbenici izdaju nova izdanja koja nisu u skladu s godinom u kojoj izlaze, Bovée i Thill pružaju znanje iz stvarnog svijeta današnjice i sutrašnjice.

Autori kontinuirano nude praktične savjete i obrađuju relevantne teme u modernom komuniciranju, kao što je upotreba društvenih mreža, blogova, Twitera i ostalih suvremenih komunikacijskih alata u poslovnom okruženju. Svako poglavlje završava vježbama i aktivnostima koje podržavaju pojedinu temu, te se za razliku od stručnih izdanja, ova knjgia bavi suvremenim komunikacijskim alatima koji pripremaju za stvarnu praksu poslovnog komuniciranja.

Sadržaj pokriva širok spektar tema koje su važne za učinkovitu poslovnu komunikaciju te komunikacije u kontekstu kulturalnih različitosti. Iako je zbog cjelovitosti i detaljnog uvida u različite teme poslovnog komuniciranja knjiga prvenstveno namijenjena studentima ekonomskih znanosti i menadžmenta, Business Communication Today također može biti korisna literatura znanstvenim i stručnim radnicima koji se bave ekonomijom, ali i svima koji žele izbrusiti svoje komunikacijske vještine. Primjenjivost ovog djela na širu javnost potvrđuju poglavlja koja govore o oblikovanju životopisa, pisanju izvještaja ili vođenju intervjua te sastavljanju rutinskih, negativnih, pozitivnih i poticajnih poruka. Kad se tome dodaju didaktički elementi na kraju svakog poglavlja koji donose sažetke sadržaja i testiraju znanje i porimjenu novih znanja i vještina, evidentno je da se djelo bavi važnim temama za učinkovito poslovno komuniciranje.

O knjizi - SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA

Razumijevanje osnova poslovne komunikacije
Primjenjivanje procesa pisanja u tri koraka
Sastavljanje kratkih poruka
Popunjavanje poruka kvalitetnim informacijama
Planiranje, pisanje i ispunjavanje izvještaja i prijedloga
Izrada i provođenje usmenih i internetskih prezentacija
Sastavljanje poruka za zaposlenje i intervjui za zapošljavanje

Preveo(la)
Nikica Mauhar
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-246-102-2
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2012
Broj stranica
750
Format
28 x 15 cm

Od istog autora