- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- književna teorija
- TEKST U SREDIŠTU P(R)OUČAVANJA JEZIKA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi TEKST U SREDIŠTU P(R)OUČAVANJA JEZIKA
Zbornik radova TEKST U SREDIŠTU P(R)OUČAVANJA JEZIKA (urednice Ivana Bašić/Anda Bukvić Pažin) nastao je na temelju izlaganja i diskusija na istoimenom 3. znanstveno-stručnom skupu Hrvatskog društva sveučilišnih lektora, održanom na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2023. godine. Cilj je bio prikazati važnost teksta na svim razinama lingvističkog promišljanja i poučavanja jezika u sveučilišnoj jezičnoj nastavi i šire. Hrvatsko društvo sveučilišnih lektora organizacijom ovog znanstveno-stručnog skupa nastoji, između ostaloga, promovirati ulogu lektora u znanstvenoj i nastavnoj zajednici. Sveučilišni lektori sa studentima rade na različitim vrstama tekstova kako bi postigli najviše razine komunikacijske i međukulturne kompetencije te kritički i znanstveno pristupali obradi i prevođenju tekstova. U središtu zanimanja autora Zbornika dva su tematska područja proučavanja i poučavanja jezika u najširem smislu. U ovom zborniku, uz Uvod, uvršteno je deset radova. Kao što sugerira naslov zbornika, Tekst u središtu p(r)oučavanja jezika, zajednička je potka svih radova tekst kao nezaobilazno mjesto, početak i kraj bavljenja jezikom te kulturom i društvom. Trojica autora Petar Jandrić, Kristian Novak i Amela Šehović na različite načine i s različitim fokusom, pokazuju kako se pojedinci i društvene skupine legitimiraju tekstom i, povratno, kako tekstovi oblikuju naše znanje, poimanje svijeta i našu stvarnost. Autori ostalih sedam radova kroz teme koje obrađuju zorno pokazuju na koje se sve načine bave tekstom u svom profesionalnom radu kao sveučilišni nastavnici jezika, leksikografi, autori, čitatelji.