- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- TEORIJA I PRAKSA PARTNERSTVA ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE, OBITELJI I LOKALNE ZAJEDNICE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

TEORIJA I PRAKSA PARTNERSTVA ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE, OBITELJI I LOKALNE ZAJEDNICE
O knjizi TEORIJA I PRAKSA PARTNERSTVA ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE, OBITELJI I LOKALNE ZAJEDNICE
Uključenost roditelja u život svoje djece, posebice u ranoj, predškolskoj i školskoj dobi od iznimne je važnosti za njihov optimalan rast, razvoj i učenje. Međutim, kada je riječ o uključenosti roditelja u institucionalni odgojno-obrazovni aspekt djetetova života, kod roditelja i kod odgojitelja, učitelja, ona često postaje mjesto nelagode, stresa, ponekad neugodnih emocija i iskustava. Ovo nije knjiga gotovih recepata, nego okvir za djelovanje proizašao iz znanstvenih istraživanja, stručnih promišljanja i iskustava praktičara. Služi stjecanju novih i bogaćenju postojećih znanja čitatelja, ideja, (p)održavanju motivacije te kao poziv i poticaj za kreiranje autentičnog partnerstva koje najbolje odgovora potrebama pojedinaca, njihovih ustanova, obitelji i lokalne zajednice. Sadržaj ove knjige važan je i primjenjivi svim odgojno-obrazovnim djelatnicima.