- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- TKO JE TU, ODAVDE JE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

TKO JE TU, ODAVDE JE
O knjizi TKO JE TU, ODAVDE JE
Knjigu teologa Borisa Gunjevića i profesora Predraga Matvejevića provokativna naslova Tko je tu, odavde je – povijest milosti čini osam eseja. Djelo problematizira pitanje identiteta i povijesti u Europi kroz prizmu odnosa Mediterana i Balkana pokušavajući u tom prostoru konstruirati primjerenu teologiju. Riječ identitet i idiot dolaze iz istoga korijena pa je stoga namjera autora načiniti nacrt jedne ekumenske i inkluzivističke teologije koja Drugog ne bi smatrala idiotom.
Ova knjiga je i odgovor na pitanje kako bi trebala izgledati jedna posve lokalna, eksperimentalna i minimalistička teologija na granici Europe, Mediterana i Balkana. Tko je tu, odavde je ujedno je teološka kritika povijesti i kulture pisana s pozicije marginalnih gubitnika, izdajnika i apatrida koji su nasilno izbačeni iz povijesti. Riječ je o ehu molitve onih čiji glas ne želimo čuti i čiju teološku praksu ne želimo vidjeti.
"Rasprave koje se danas vode između ateista i vjernika držim pogrešnima i neumjesnima. Jedni i drugi žele agresivno pokazati kako su u pravu, s time da vjernici apologetski uvijek i iznova iz Božje obitelji isključuju one koji sumnjaju i koji nisu sigurni u postojanje smisla. Apologetika nikoga nije uvjerila ni u što, bilo da je kršćanska ili ateistička. Zato je iznova važno misliti teologiju koja ne mora biti inherentno apologetska i defenzivna jer teologija nema što braniti."
Boris Gunjević (iz Predgovora)