Prikaži više Prikaži manje

20162

USPJEŠNA PRODAVAONICA - Kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta

10,22
9,20
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 8,18 
nije dostupno
ISBN ISBN: 953-6807-18-1
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2004

O knjizi USPJEŠNA PRODAVAONICA - Kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta

Velike svjetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, več su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili... može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti vlastiti put, imati vlastitu viziju i svoj identitet po kojemu će vas kupci prepoznati i dolaziti k vama. Ova če vas knjiga-priručnik uputiti kako ćete to ostvariti a da se ne uklonite, niti pokorno poklonite. Odgovorit će vam na pitanje: zašto bi kupci trebali kupovati kod VAS. I kako to postići.
Vjerojatno mnoge zaokupljaju i pomalo frustrirajuća razmišljanja, primjerice: "Veliki donose nove, nadmoćne pristupe i tehnike."; "Domaći će proizvođači sigurno morati ustuknuti pred naletom stranih marki i roba, koje se na međunarodnoj razini prilagođuju prodajnome mjestu."; "Nadolazeći znaju da kupac više od dvije trećine svojih odluka o kupnji donosi u prodavaonici."; "Stranci su dominanti, tlo nam bježi pod nogama..."
Zar je to baš tako? Čemu taj kompleks? Zašto sve to ne bi mogli svladati i domaći trgovci?

Autor/i
Nakladnik/ci
ISBN
953-6807-18-1
Uvez
meki
Godina izdanja
2004
Broj stranica
200
Format
23 x 15 cm