- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- USPJEŠNA PRODAVAONICA - Kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

USPJEŠNA PRODAVAONICA - Kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta
O knjizi USPJEŠNA PRODAVAONICA - Kako biti uspješan u prodaji i vođenju prodajnog mjesta
Velike svjetske trgovačke kompanije dolaze na naše područje. Zapravo, več su tu! Treba li im se pokloniti, ukloniti im se s puta ili... može li se uz njih ipak opstati? Može, ali treba odrediti vlastiti put, imati vlastitu viziju i svoj identitet po kojemu će vas kupci prepoznati i dolaziti k vama. Ova če vas knjiga-priručnik uputiti kako ćete to ostvariti a da se ne uklonite, niti pokorno poklonite. Odgovorit će vam na pitanje: zašto bi kupci trebali kupovati kod VAS. I kako to postići.
Vjerojatno mnoge zaokupljaju i pomalo frustrirajuća razmišljanja, primjerice: "Veliki donose nove, nadmoćne pristupe i tehnike."; "Domaći će proizvođači sigurno morati ustuknuti pred naletom stranih marki i roba, koje se na međunarodnoj razini prilagođuju prodajnome mjestu."; "Nadolazeći znaju da kupac više od dvije trećine svojih odluka o kupnji donosi u prodavaonici."; "Stranci su dominanti, tlo nam bježi pod nogama..."
Zar je to baš tako? Čemu taj kompleks? Zašto sve to ne bi mogli svladati i domaći trgovci?