- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- UVOD U MEDIJE I MEDIJSKU PISMENOST
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
UVOD U MEDIJE I MEDIJSKU PISMENOST
O knjizi UVOD U MEDIJE I MEDIJSKU PISMENOST
Knjiga je objavljena u našoj biblioteci Uvodi, a iz recenzije Nikice Gilića jednog od autora u toj biblioteci izdvajamo: „ Ovo je jedan od Leykamovih uvoda, među do sada objavljenima, koji je uvod u najužem smislu te riječi. Jedno je od (knjiških) mjesta u kakvima bi obrazovanje u 21. stoljeću trebalo započinjati.“
Znanstveni recenzenti knjige su prof. dr. sc. Viktorija Car i prof. dr. sc. Nenad Prelog, a stručni recenzent je novinar i diplomat u mirovini Mirko Bolfek.
Knjiga je namijenjena studentima komunikologije i drugih društvenih disciplina, polaznicima poslijediplomskih studija, profesorima i široj javnosti koju zanimaju mediji u sažetoj dijakronijskoj i sinkronijskoj perspektivi. Teme u knjizi su Mediji i masovna komunikacija; Tradicionalni mediji- Tisak, Radio, Televizija; Internet i komunikacija; Novi mediji u digitalnom dobu - WWW, Portali, Facebook, YouTube, Google, Wikipedija; Mediji i kultura, Mediji i javnost, Medijski sustav, Medijska industrija, Koncept i paradigme medijske pismenosti.
Knjiga je udžbenik Sveučilišta Vern prema recenzijama doc. dr. sc. Mirele Holy i doc. dr. sc. Nikoline Borčić.