Prikaži više Prikaži manje

175693

UVOD U MEDIJE I MEDIJSKU PISMENOST

20,00
18,00
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 20,00 
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-340-145-4
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2023

O knjizi UVOD U MEDIJE I MEDIJSKU PISMENOST

Knjiga je objavljena u našoj biblioteci Uvodi, a iz recenzije Nikice Gilića jednog od autora u toj biblioteci izdvajamo: „ Ovo je jedan od Leykamovih uvoda, među do sada objavljenima, koji je uvod u najužem smislu te riječi. Jedno je od (knjiških) mjesta u kakvima bi obrazovanje u 21. stoljeću trebalo započinjati.“
Znanstveni recenzenti knjige su prof. dr. sc. Viktorija Car i prof. dr. sc. Nenad Prelog, a stručni recenzent je novinar i diplomat u mirovini Mirko Bolfek.
Knjiga je namijenjena studentima komunikologije i drugih društvenih disciplina, polaznicima poslijediplomskih studija, profesorima i široj javnosti koju zanimaju mediji u sažetoj dijakronijskoj i sinkronijskoj perspektivi. Teme u knjizi su Mediji i masovna komunikacija; Tradicionalni mediji- Tisak, Radio, Televizija; Internet i komunikacija; Novi mediji u digitalnom dobu - WWW, Portali, Facebook, YouTube, Google, Wikipedija; Mediji i kultura, Mediji i javnost, Medijski sustav, Medijska industrija, Koncept i paradigme medijske pismenosti.
Knjiga je udžbenik Sveučilišta Vern prema recenzijama doc. dr. sc. Mirele Holy i doc. dr. sc. Nikoline Borčić.

ISBN
978-953-340-145-4
Uvez
meki
Godina izdanja
2023
Broj stranica
172
Format
20 x 15 cm