- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- UVOD U POSLOVNU ETIKU I KORPORACIJSKU DRUćTVENU ODGOVORNOST
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi UVOD U POSLOVNU ETIKU I KORPORACIJSKU DRUćTVENU ODGOVORNOST
Predavati na kolegiju poslovne etike može biti vrlo težak zadatak. Mnogi studenti studiraju poslovanje kako bi se obogatili ili barem kako bi dobro živjeli. Oni vjeruju da je kapitalistički svijet poslovanja neka vrsta džungle u kojoj samo najsposobniji (najkompe-titivniji) preživljavaju. Etika je u tom svjetlu i s obzirom na poslovanje vrlo daleko od samog moralnog djelovanja u drugim dijelovima ljudskog života. Kao što je to kazao jedan američki pisac, "etika poslovanja je etika pokera", a u pokeru je blefiranje i varanje dopušteno.
Pri podučavanju poslovnoj etici, predavač mora uvjeriti studente da ovdje opisan pristup poslovanju nije korektan, te da dugoročno uništava samo poslovanje. Drugim riječima, kapitalizam zahtijeva moralna pravila ukoliko nastoji opstati. Jedan je od načina da se to ostvari pozivanje na kategorički imperativ Immanuela Kanta. Kant je tvrdio ukoliko je činidba moralno dopustiva, onda načelo (maksima) te činidbe mora biti moguće kao opći zakon. No, načelo ne može biti univerzalno ako je proturječno. Štoviše, Kant je držao kako je ovo načelo racionalno opravdano stoga što je naprosto izraz temeljnog zakona mišljenja....