- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- knjige za djecu
- edukacija djece
- VESELA ŠKOLA SLOG NA SLOG - 10 interaktivnih igara za razvoj predčitačkih vještina
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
VESELA ŠKOLA SLOG NA SLOG - 10 interaktivnih igara za razvoj predčitačkih vještina
O knjizi VESELA ŠKOLA SLOG NA SLOG - 10 interaktivnih igara za razvoj predčitačkih vještina
Najčešće pitanje koje nam u vrtiću postavljaju roditelji šes-togodišnjaka glasi: "Treba li moje dijete znati čitati prije polaska u školu?" Međutim, poznavanje slova i njihovo povezivanje u riječ zadnja je u nizu vještina kojoj prethodi ovladavanje čitavim nizom tzv. predčitačkih vještina.
Predčitačke vještine su: rado slušanje dječjih priča i pjesmica; djetetovo razumijevanje onog što mu se priča ili čita; upoznavanje djeteta s karakteristikama teksta (slijeda teksta s lijeva na desno i odozgo prema dolje); uočavanje činjenice o tome da se govor sastoji od rečenica, rečenice od pojedinih riječi, a riječi od slogova i glasova; uočavanje rime (svijest o tome da različite riječi imaju jednake skupove glasova: du-NJA- mu-NJA); glasovna osviještenost (uočavanje prvog i/ili zadnjeg glasa u riječi); glasovna sinteza (sastavljanje riječi od pojedinih glasova); glasovna analiza (rastavljanje riječi na pojedine glasove točnim redoslijedom); abecedno načelo (pridavanje različitih simbola - slova različitim glasovima); šifriranje i dešifriranje (pretvaranje glasova u slova i obratno).
Kako bismo roditeljima zorno pokazali kako na zabavan način poticati razvoj fonemske osviještenosti kod djece, osmišljene su interaktivne igre sadržane u ovoj mapi. Igre su namijenjene zajedničkoj igri dvoje do petoro djece u vrtiću, odnosno, individualnom "radu" s djetetom kod kuće. U početku odgajatelj ili roditelj vodi djecu kroz aktivnost u skladu s priloženim uputama, a kasnije se djeca mogu zabaviti i sama, učeći jedna od drugih. Korišteni su samo konkretni pojmovi koji se mogu slikovno prikazati, koji su najvećem broju djece predškolske dobi poznati.