- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- psihologija
- VJEŽBE IZ PSIHOLOGIJE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
O knjizi VJEŽBE IZ PSIHOLOGIJE
“Vježbe iz psihologije” namijenjene su psiholozima koji rade u nastavi, u srednjim školama i visokom obrazovanje te onima koji u sklopu programa cjeloživotnoga obrazovanja strukturiraju i provode radionice i predavanja. Sadržava pregledan prikaz vježbi koje su prikazane po osnovnim tematskim područjima psihologije, a temelje se na suvremenim psihološkim spoznajama i vježbama koje je autorica u 25 godina rada kao psihologinja prikupila, upotrebljavala i razvijala za svoja predavanja.
Dobra vježba mora biti ne samo pomno odabrana s obzirom na sadržaj i postizanje željenih ciljeva i ishoda učenja nego i strukturirana te izvedena u svim svojim dijelovima. Svaka vježba uključuje: Cilj, Konceptualni okvir, Materijal, Postupak, Komentar i Izvore. Vježbe u kojima je to potrebno imaju pripremljene priloge spremne za preuzimanje pomoću QR kodova te se tako izbjegava prepisivanje i traženje dodatnih materijala prije nastave. Ujednačavanje formata vježbi trebalo bi pridonijeti organiziranosti šarolikog materijala i aktivnosti koje vježbe uključuju te preglednosti i lakoći njihova ponavljanja i izvođenja. No važno je istaknuti da je sadržaj priručnika vrlo fleksibilan i pogodan za preinake jer su vježbe koncipirane tako da ih je lako moguće prilagoditi za različite potrebe.
Vježbe uključuju različite vrste znanja: često se bave činjeničnim znanjem, odnosno usvajanjem temeljnih informacija u određenom području. Tu su i one koje se bave konceptualnim znanjem koje se odnosi na razumijevanje principa, pojmova i ideja te prepoznavanjem mogućnosti njihove primjene u različitim situacijama.
Osnovna želja i misao vodilja autorice dr. Neale Ambrosi-Randić pri stvaranju ovoga priručnika jest pomoći nastavnicima pri uvođenju aktivnoga učenja u predavanja i kolegije koje izvode.