Prikaži više Prikaži manje

171060

VREDNOVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI

22,43
20,19
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 22,43 
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-051-756-1
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2020

O knjizi VREDNOVANJE U RAZREDNOJ NASTAVI

Priručnik Vrednovanje u razrednoj nastavi napisan je kao odgovor na mnogobrojna pitanja učitelja vezana za vrednovanje. On nudi prikaz teorije dokimologije, legislative koju učitelj treba poznavati i vrednovanja temeljenih na kurikulumskim dokumentima. U suvremenim pristupima vrednovanju važno je dobiti objektivan uvid u razinu učenickih kompetencija, dati učeniku kvalitetnu povratnu informaciju te saznati što on misli o svojem učenju kako bi se unaprijedilo i njegovo učenje i učiteljevo poučavanje. Ovaj je priručnik zamišljen kao učiteljev suputnik u svakidašnjem radu.

Jedna je od temeljnih zadaća svakog učitelja vrednovati svoje učenike. Vrednovanje nije nimalo jednostavno jer učitelj donosi odluke koje su važne za učenika. Samo dobrim poznavanjem dokimoloških zakonitosti, kurikuluma i psihofizičkog razvoja učenika, vrednovanje može biti stručno utemeljeno i objektivno. Procesi i rezultati vrednovanja učenicima i roditeljima moraju biti razumljivi, jasni i transparentni.
U suvremenom poučavanju, u kurikulumskom planiranju, uz ishode učenja, odmah se planira i vrednovanje učeničkih postignuća. Uvođenjem novih pristupa vrednovanju, posebno vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje, učenike se manje ocjenjuje, a više prati i usmjerava u procesu učenja. U reformskim se procesima težište sa sumativnog vrednovanja prebacuje na formativno. U današnje je vrijeme zadaća učitelja utjecati na motivaciju učenika jer on treba učiti za učenje, a ne za ocjenu. U novim se pristupima vrednovanju odgovornost za učenje prebacuje s učitelja na učenika.
U ovom se priručniku detaljno razrađuje vrednovanje: teorija, obvezujuća legislativa i kurikulumski dokumenti. Svi su pristupi vrednovanju objašnjeni i prikazani konkretnim primjerima.
Autori ovog priručnika s izazovima vrednovanja svakodnevno se susreću u savjetodavnom radu i u neposrednoj odgojno-obrazovnoj praksi. Cilj je pisanja priručnika na jednome mjestu ujediniti sve što bi učitelji trebali znati o vrednovanju kao i njegova funkcionalna primjena u odgojno-obrazovnoj praksi.
Nadamo se da će vam ovaj priručnik biti poticaj za daljnje učenje i profesionalni razvoj.

Nakladnik/ci
ISBN
978-953-051-756-1
Uvez
meki
Godina izdanja
2020
Broj stranica
200
Format
24 x 15 cm

Najprodavanije iz kategorije

-10%SIMULACIJA I ZBILJA
17,80 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:11,87 
-10%STAKLENI KAVEZ - Kako računala mijenjaju nas
14,34 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:12,74 
-10%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
17,80 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,82 
-10%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
17,80 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,82