- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book BRENDOVI - marke u suvremenom svijetu
Marketinški "mag", jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta, u ovoj zanimljivoj i konciznoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Novi koncept upravljanja markama ne gleda na marku samo kao način označivanja proizvoda i usluga. Proizvodi i usluge dodjeljuju se markama koje su puno važnija i stabilnija tržišna kategorija i u današnjim okolnostima moćno oruđe ostvarivanja tržišnog uspjeha. Marka je dominantno emocionalna kategorija odnosno vrijednost što pretpostavlja odvajanje koncepta upravljanja markom od upravljanja proizvodom. Utjecaj robnih maraka na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira i danas je sveprisutan u našemu društvenom i kulturnom životu.
Wally Olins, autor uspješnice Korporativni identitet (1989.), prema nekima biblije modernog marketinga, radio je kao savjetnik vodećih svjetskih tvrtki i vlada pojedinih zemalja. Za svoj izniman doprinos marketingu i dizajnu dobio je prestižne nagrade i priznanja.