COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofija
About the book COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofija
Knjiga se bavi kulturom života generacije rođene 80-tih godina 20. stoljeća. Zovu ih GeneracijaY ili Milenijanci. Po stavovima, jeziku, ikonografiji, sustavu vrijednosti i načinu razmišljanja bitno se razlikuju od svih dosadašnjih generacija. Oni su neovisni, drukčije razmišljaju, poduzetni su i žude za prilikama koje su im draže od novca i sigurnosti. Autori ukazuju na nužne promjene u međugeneracijskim odnosima ali i promjene poslovnih strategija u svijetu poduzetništva želi li se iskoristiti kreativni potencijal Cool-generacije. U prvom djelu knjige na temelju intervjua i studija dana je skica za portret Milenijanaca, dok se u drugom razmatra Cool-generacija u odnosu prema menadžmentu i novim poslovnim strategijama. Knjiga sadrži opsežnu bibliografiju o temi i pogovor Velimira Sriće.