40100068003

COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofija

10,62
8,49
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 10,62 
dostupno
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2005

O knjizi COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofija

Knjiga se bavi kulturom života generacije rođene 80-tih godina 20. stoljeća. Zovu ih GeneracijaY ili Milenijanci. Po stavovima, jeziku, ikonografiji, sustavu vrijednosti i načinu razmišljanja bitno se razlikuju od svih dosadašnjih generacija. Oni su neovisni, drukčije razmišljaju, poduzetni su i žude za prilikama koje su im draže od novca i sigurnosti. Autori ukazuju na nužne promjene u međugeneracijskim odnosima ali i promjene poslovnih strategija u svijetu poduzetništva želi li se iskoristiti kreativni potencijal Cool-generacije. U prvom djelu knjige na temelju intervjua i studija dana je skica za portret Milenijanaca, dok se u drugom razmatra Cool-generacija u odnosu prema menadžmentu i novim poslovnim strategijama. Knjiga sadrži opsežnu bibliografiju o temi i pogovor Velimira Sriće.

Preveo(la)
Igor Križevan
Nakladnik/ci
Uvez
meki
Godina izdanja
2005
Broj stranica
286
Format
21x14 cm

Od istog autora

-10%COOL GENERACIJA - nova poslovna filozofija
14,33 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,93 
nije dostupno