- Homepage
- arts
- visual arts
- sculpture
- DANIEL KOVAČ
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book DANIEL KOVAČ
Kovačev rad sredinom devedesetih upućuje na izmijenjenu umjetničku, odnosno kiparsku paradigmu, Prije svega na činjenicu da je Nova britanska skulptura, nastala na kritici, korekciji ili dekonstrukciji britanske i američke visokomodernističke skulpture, postala internacionalni stil, odnosno da se nedvosmisleno okrenula s jedne strane problematičnim temama forme, a s druge ideji skulpture kao nestabilnoj povijesnoj konvenciji. Većina se Kovačevih osobitosti stoga može pronaći u utjecaju koje je.ova pojava izvršila u većini zemalja neanglofone kulture, i koja se tipično postmodernistički, od slučaja do slučaja, prilagođavala svakoj pojedinoj nacionalnoj tradiciji. U okviru suvremene, a osobito nacionalne skulpture Kovačev je "formalizam" podvojen, heterogen i nerijetko paradoksalan, odnosno upravo onakav kakav u okviru globalne (postmoderne) kulturne dominante može biti. Njegova reafirmacija dobro urađenog, besprijekorno izvedenog objekta odvija se kroz ideju skulpture kao dizajna - što je u domaćoj tradiciji nasljeđe EXAT-a i Novih tendencija - kojoj istodobno pridaje značenjski neprozirne, simboličke naslove, anegdotu ili ironiju - što je dug eklektičnom postmodernizmu koji mu neposredno prethodi.