- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book DIZAJN I ZLOČIN
Ova je knjiga polemički prikaz nedavnih promjena u kulturalnom statusu arhitekture i dizajna, kao i umjetnosti i kritike na Zapadu. Prvi dio, koji se usredotočuje na arhitekturu i dizajn, sastoji se od kratkih izvještaja. Prvo poglavlje je pregled stapanja marketinga i kulture, dok u drugom poglavlju razmatram prodiranje dizajna u svakodnevni život. Treće i četvrto poglavlje studije su slučaja i u njima razmatram dvije karakteristične karijere u arhitekturi: u prvoj studiji istražujem rad Franka Gehrvja u svijetu povišenog spektakla, a u drugoj prikazujem tekstove Rema Koolhaasa o mutacijama u globalnome gradu.
U drugome dijelu usmjeravam se na discipline i institucije. U petom poglavlju pratim diskurzivne odnose između moderne umjetnosti i modernoga muzeja kako su ih vidjeli pisci od Baudelairea i Valervja do danas. U šestom poglavlju istražujem pojmovne meandre povijesti umjetnosti krajem devetnaestog stoljeća i vizualne studije krajem dvadesetog stoljeća. U sedmom poglavlju prikazujem najnoviji trud umjetničke kritike u Sjedinjenim Državama, te uspon i pad različitih metoda i modela. Na kraju, osmo poglavlje opis je raznih strategija preživljavanja nakon modernizma i postmodernizma. Neke teme u prvom dijelu ponavljaju se, poput brandinga identiteta i prevlasti dizajna, napredovanja spektakla i ideologije informacije. Svjedočimo kako širenjem postfordističke ekonomije specijalizirane robe i tržišta niša nastaje gotovo bešavan ciklus proizvodnje i potrošnje. U tom poretku predočavanje je postalo još istaknutije, a arhitektura i dizajn velevažni. Čini se da su u tom procesu oslab-jela neka naša shvaćanja kritičke kulture, ili su čak i izgubila sadržaj. U kojoj je mjeri »konstruirani subjekt« postmodernizma postao »dizajnirani subjekt« konzumerizma? U kojoj je mjeri prošireno polje poslijeratne umjetnosti postalo administrirani prostor suvremenog dizajna?