Show more Show less

41766

DRUGA STRANA POTROŠAČKOG RAJA

11,81
available
ISBN ISBN: 978-953-0-61937-1
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2010

About the book DRUGA STRANA POTROŠAČKOG RAJA

Prva strana zapravo je "prava"strana koja ima status službene dogme, okus triumfa ili miris novca, dok je druga strana samo misaoni otpor službenim teorijama, koja najčešće nema nikakav utjecaj na tržištu ideja i proizvoda.

U ovoj knjizi je prikazana znanstvena opravdanost stajališta druge strane.

Slika borbe Davida i Goliota vrijedi za primjer teflona, bisfenola A, mobitela, pesticida, Bolonjskog procesa, akrilamida....

Author/s
Publisher/s
ISBN
978-953-0-61937-1
Binding
soft
Year of issue
2010
Number of pages
311
Format
21 x 15 cm

Same author products

-20%GMO IZMEĐU PRISILE I OTPORA
10,62 13,27 
Lowest price in last 30 days:13,27