Prikaži više Prikaži manje

41766

DRUGA STRANA POTROŠAČKOG RAJA

11,81
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-0-61937-1
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2010

O knjizi DRUGA STRANA POTROŠAČKOG RAJA

Prva strana zapravo je "prava"strana koja ima status službene dogme, okus triumfa ili miris novca, dok je druga strana samo misaoni otpor službenim teorijama, koja najčešće nema nikakav utjecaj na tržištu ideja i proizvoda.

U ovoj knjizi je prikazana znanstvena opravdanost stajališta druge strane.

Slika borbe Davida i Goliota vrijedi za primjer teflona, bisfenola A, mobitela, pesticida, Bolonjskog procesa, akrilamida....

Autor/i
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-0-61937-1
Uvez
meki
Godina izdanja
2010
Broj stranica
311
Format
21 x 15 cm

Od istog autora

-20%GMO IZMEĐU PRISILE I OTPORA
10,62 13,27 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:13,27