- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
DRUGI NA FILMU - Etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo
About the book DRUGI NA FILMU - Etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo
Još i prije negoli je, početkom 1920-ih, John Flaherty otišao u goste Nanooku sa sjevera,s namjerom da kamerom zabilježi i/ili izrežira lovačku svakodnevicu njegove inuitske obitelji,život Drugih postao je jedno od najprivlačnijih zanimanja znatiželjnih zapadnjaka. Iz njega je nastao i etnografski dokumentarac kao moćno oruđe antropološke znanosti, ali i dokumentarna vrsta u kojoj su identitet sineasta, njegova pozicija u filmu, kao i odnos prema etnografskom subjektu temeljne referentne točke svih njegovih (re)definicija tijekom povijesti vizualne antropologije.
Ta pitanja našla su se i u središtu knjige Drugi na filmu: etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo Etami Borjan, nastale kao pokušaj klasifikacije filmskih djela koja imaju etnografsku vrijednost, a ujedno na različite načine propituju žanrovske i rodovske granice te načine stvaranja audiovizualnog prikaza. U knjizi se analiziraju pretežito kanonska dokumentarna djela zapadnih antropologa ili etnosineasta, ali i suvremeni „autohtoni“ (etnografski) filmovi kao svojevrsni Četvrti film, kako bi se ukazalo na drukčije, ali podjednako kulturno i društveno kodirane načine artikulacije pozicije Drugoga u kontekstu „kolonijalne“ i „postkolonijalne“ filmske etnografije.