- Homepage
- arts
- photography
- FOTOGRAFIJA KAO DOKAZ - Primjena tehnologijske definicije fotografije na raspravu o estetici i teoriji fotografije
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
FOTOGRAFIJA KAO DOKAZ - Primjena tehnologijske definicije fotografije na raspravu o estetici i teoriji fotografije
About the book FOTOGRAFIJA KAO DOKAZ - Primjena tehnologijske definicije fotografije na raspravu o estetici i teoriji fotografije
Medijska pismenost – imperativ digitalnog doba i danas jedna od temeljnih funkcionalnih pismenosti – nezamisliva je bez razumijevanja fotografije. U dobu "alternativnih istina", sveprisutnog društva nadziranja i relativno jednostavne manipulacije slikom, "Fotografija kao dokaz" Ane Peraice djelo je nužno ne samo za razumijevanje karakteristika fotografije već i za interpretaciju istih u širokom rasponu od društvenih posljedica računalno posredovane komunikacije, preko diseminacije audio-vizualnog sadržaja i forenzičke analize, do filozofijskih, etičkih i estetskih interpretacija. Kroz sedam poglavlja na 256 stranica (Dokazivost u fotografiji, Fotografija i filozofija, Fotografija kao znanje, Fotografija kao ontološki dokaz, Fotografija kao iskaz, "Filozofija fotografije", Fotografija kao političko sredstvo) knjiga povezuje tehničko-tehnološke karakteristike medija s društveno-humanističkom nadgradnjom – poduhvat iznimno rijedak u domaćoj, ali i prevedenoj literaturi. "Fotografija kao dokaz" nadrasta takav pristup i pokazuje, između ostaloga, da je za kvalitetno razumijevanje svakog medija nužno poći od i poznavati njegove intrinzične kvalitete, ograničenja i mogućnosti aplikacije, čime predstavlja izniman i jedinstven doprinos domaćoj literaturi na području estetike fotografije, ontologije fotografske slike, vizualne kulture i povijesti umjetnosti, kao i sociologije fotografije.