- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- umjetnost
- fotografija
- FOTOGRAFIJA KAO DOKAZ - Primjena tehnologijske definicije fotografije na raspravu o estetici i teoriji fotografije
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
FOTOGRAFIJA KAO DOKAZ - Primjena tehnologijske definicije fotografije na raspravu o estetici i teoriji fotografije
O knjizi FOTOGRAFIJA KAO DOKAZ - Primjena tehnologijske definicije fotografije na raspravu o estetici i teoriji fotografije
Medijska pismenost – imperativ digitalnog doba i danas jedna od temeljnih funkcionalnih pismenosti – nezamisliva je bez razumijevanja fotografije. U dobu "alternativnih istina", sveprisutnog društva nadziranja i relativno jednostavne manipulacije slikom, "Fotografija kao dokaz" Ane Peraice djelo je nužno ne samo za razumijevanje karakteristika fotografije već i za interpretaciju istih u širokom rasponu od društvenih posljedica računalno posredovane komunikacije, preko diseminacije audio-vizualnog sadržaja i forenzičke analize, do filozofijskih, etičkih i estetskih interpretacija. Kroz sedam poglavlja na 256 stranica (Dokazivost u fotografiji, Fotografija i filozofija, Fotografija kao znanje, Fotografija kao ontološki dokaz, Fotografija kao iskaz, "Filozofija fotografije", Fotografija kao političko sredstvo) knjiga povezuje tehničko-tehnološke karakteristike medija s društveno-humanističkom nadgradnjom – poduhvat iznimno rijedak u domaćoj, ali i prevedenoj literaturi. "Fotografija kao dokaz" nadrasta takav pristup i pokazuje, između ostaloga, da je za kvalitetno razumijevanje svakog medija nužno poći od i poznavati njegove intrinzične kvalitete, ograničenja i mogućnosti aplikacije, čime predstavlja izniman i jedinstven doprinos domaćoj literaturi na području estetike fotografije, ontologije fotografske slike, vizualne kulture i povijesti umjetnosti, kao i sociologije fotografije.