- Homepage
- economics
- popular economics
- IDEJE KOJE POKREĆU
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

IDEJE KOJE POKREĆU
About the book IDEJE KOJE POKREĆU
Što pokreće?
Bez obzira na to kakve ideje imate, trebate ih predstaviti: lansiranje novog proizvoda na tržište, strategija koju biste „prodali" šefu, vrijednosti koje želite usaditi djeci. Ali iznimno je teško promijeniti način na koji ljudi misle i djeluju. U ovoj ćete knjizi naći šest karakteristika ideja koje su stvorene da pokreću:
• Jednostavno:
Kako predstaviti bit ideje? Doznajte kako vojni zapovjednici primjenjuju snagu jednostavnosti u borbenim planovima.
• Neočekivano:
Kako zadobiti pozornost ljudi... i zadržati je? Doznajte kako Nordstromovi
menadžeri šokiraju nove zaposlenike predstavljajući visoke standarde usluga korisnicima.
• Konkretno:
Kako pomoći ljudima da razumiju vaše ideje i zapamte ih? Doznajte kako je učiteljica u osnovnoj školi radikalno objasni ta štosu rasne pred rasude.
• Vjerodostojno:
Kako pridobiti ljude da vjeruju u vašu ideju? Doznajte kako su NBA treneri uvjerili igrače u opasnost od AIDS-a.
• Emotivno:
Kako pridobiti ljude da im bude stalo do vaše ideje? Doznajte kako je u Teksasu provedena kampanja za brigu o okolišu.
• Priče:
Kako pridobiti ljude da djeluju potaknuti vašom idejom? Doznajte kako je Jaredova kampanja za lanac brze prehrane postala pravi hit.