- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- popularna ekonomija
- IDEJE KOJE POKREĆU
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

IDEJE KOJE POKREĆU
O knjizi IDEJE KOJE POKREĆU
Što pokreće?
Bez obzira na to kakve ideje imate, trebate ih predstaviti: lansiranje novog proizvoda na tržište, strategija koju biste „prodali" šefu, vrijednosti koje želite usaditi djeci. Ali iznimno je teško promijeniti način na koji ljudi misle i djeluju. U ovoj ćete knjizi naći šest karakteristika ideja koje su stvorene da pokreću:
• Jednostavno:
Kako predstaviti bit ideje? Doznajte kako vojni zapovjednici primjenjuju snagu jednostavnosti u borbenim planovima.
• Neočekivano:
Kako zadobiti pozornost ljudi... i zadržati je? Doznajte kako Nordstromovi
menadžeri šokiraju nove zaposlenike predstavljajući visoke standarde usluga korisnicima.
• Konkretno:
Kako pomoći ljudima da razumiju vaše ideje i zapamte ih? Doznajte kako je učiteljica u osnovnoj školi radikalno objasni ta štosu rasne pred rasude.
• Vjerodostojno:
Kako pridobiti ljude da vjeruju u vašu ideju? Doznajte kako su NBA treneri uvjerili igrače u opasnost od AIDS-a.
• Emotivno:
Kako pridobiti ljude da im bude stalo do vaše ideje? Doznajte kako je u Teksasu provedena kampanja za brigu o okolišu.
• Priče:
Kako pridobiti ljude da djeluju potaknuti vašom idejom? Doznajte kako je Jaredova kampanja za lanac brze prehrane postala pravi hit.