- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- INTEGRALNA METODA U RADU S PREDŠKOLSKOM DJECOM I NJIHOVIM RODITELJIMA - teorijski pristup
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
INTEGRALNA METODA U RADU S PREDŠKOLSKOM DJECOM I NJIHOVIM RODITELJIMA - teorijski pristup
About the book INTEGRALNA METODA U RADU S PREDŠKOLSKOM DJECOM I NJIHOVIM RODITELJIMA - teorijski pristup
Drugo izdanje knjige Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima / teorijski pristup objavljuje se dvanaest godina nakon njezina prvoga izdanja (1993.), tj. petnaestak godina nakon prvih rasprava o potrebi postavljanja i implementirani a integralne metode u radu s djecom i njihovim roditeljima, odnosno u programe dječjih vrtića u Republici Hrvatskoj.
Ona je prva u nizu od tri knjige čija je značajka teorijsko postavljanje integralne metode i osnova za postavljanje edukacije stručnih suradnika i ravnatelja dječjih vrtića te izradu i provođenje programa rada s djecom i roditeljima. Događalo se to na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu (prije Fakultet za defektologiju) Sveučilišta u Zagrebu u vrijeme provođenja znanstvenog projekta "Evaluacija modela tretmana mladih s poremećajima u ponašanju" čiji je jedan dio bila i znanstvena tematska jedinica "Evaluacija integralne metode u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima".
Zašto se odlučilo ponovno tiskati ovu knjigu?
Prvo je izdanje izazvalo velik interes stručnih i ostalih čitatelja, a rasprave i pozitivni odjeci o knjizi, odnosno o postavkama integralne metode, dugo se nisu zaboravljali i zaustavljali. Ono što ne padne u zaborav kroz relativno dugo vrijeme, pretpostavilo se, vrijedi i danas pa se stoga odlučilo ponovno tiskati knjigu. Budući da se istodobno objavljuje i drugo izdanje druge knjige u nizu Integralna metoda - Priručnik za odgajatelje i stručne suradnike predškolskih ustanova (1994.) stručna će javnost moći upoznati i teorijske postavke i sadržaje edukacije za primjenu integralne metode (treća knjiga iz ove serije — Integralna metoda u primjeni, 1998. -još je u prodaji).