- Homepage
- literature
- theory of literature
- JAMČI SE ZA USPJEH KANO I ZA NEŠTETNOST - O reklamnome diskursu iz socioemiološke perspektive
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

JAMČI SE ZA USPJEH KANO I ZA NEŠTETNOST - O reklamnome diskursu iz socioemiološke perspektive
About the book JAMČI SE ZA USPJEH KANO I ZA NEŠTETNOST - O reklamnome diskursu iz socioemiološke perspektive
Mislava Bertoša ovom svojom knjigom zalazi u područja koja su u Hrvatskoj posve nova ili su tek bila dotaknuta u dosadašnjim znanstve nim istraživanjima - u područje semiologije reklame. Reklamni diskurs i njegove sociosemiološke determinante i posljedice obrađuju se na primjeru jedne multikulturalne, višejezič ne i socijalno kompleksne zajednice - Istre, koja se razvijala unutar goleme i složene Austro-Ugarske Monarhije, i to na prijelazu iz XIX. u XX. stoljeće, u vremenu u kojem se reklame ukazuju kao sve značajniji faktor oblikovanja kolektivnih i individualnih iskustava.
Knjiga najprije sistematski uvodi u semiološku analizu teorijske pristupe i metodo loške postupke preuzete - ali u vlastitoj reinterpretaciji i kombinirajući instrumen te različitih autora - iz suvremene talijanske sociosemiologije, koja je ukorijenjena u osnovi u kompleksnoj Greimasovoj semiološkoj teoriji, koja je i sama, posebno u svojem praktičnom i primijenjenom aspektu, također kod nas slabo prisutna izvan domene semiologije literature. Zatim, autorica se na primjeru specifičnog i vremenski i prostorno ograničenog korpusa bavi semiologijom reklame, koja je - usprkos uzmahu samih procesa reklamiranja, pa i teorija koje ih objašnjavaju u njihovim sociološkim, ekonomskim, komunikacijskim i drugim aspektima -još uvijek u Hrvatskoj gotovo nepoznata disciplina.