- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- književna teorija
- JAMČI SE ZA USPJEH KANO I ZA NEŠTETNOST - O reklamnome diskursu iz socioemiološke perspektive
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
JAMČI SE ZA USPJEH KANO I ZA NEŠTETNOST - O reklamnome diskursu iz socioemiološke perspektive
O knjizi JAMČI SE ZA USPJEH KANO I ZA NEŠTETNOST - O reklamnome diskursu iz socioemiološke perspektive
Mislava Bertoša ovom svojom knjigom zalazi u područja koja su u Hrvatskoj posve nova ili su tek bila dotaknuta u dosadašnjim znanstve nim istraživanjima - u područje semiologije reklame. Reklamni diskurs i njegove sociosemiološke determinante i posljedice obrađuju se na primjeru jedne multikulturalne, višejezič ne i socijalno kompleksne zajednice - Istre, koja se razvijala unutar goleme i složene Austro-Ugarske Monarhije, i to na prijelazu iz XIX. u XX. stoljeće, u vremenu u kojem se reklame ukazuju kao sve značajniji faktor oblikovanja kolektivnih i individualnih iskustava.
Knjiga najprije sistematski uvodi u semiološku analizu teorijske pristupe i metodo loške postupke preuzete - ali u vlastitoj reinterpretaciji i kombinirajući instrumen te različitih autora - iz suvremene talijanske sociosemiologije, koja je ukorijenjena u osnovi u kompleksnoj Greimasovoj semiološkoj teoriji, koja je i sama, posebno u svojem praktičnom i primijenjenom aspektu, također kod nas slabo prisutna izvan domene semiologije literature. Zatim, autorica se na primjeru specifičnog i vremenski i prostorno ograničenog korpusa bavi semiologijom reklame, koja je - usprkos uzmahu samih procesa reklamiranja, pa i teorija koje ih objašnjavaju u njihovim sociološkim, ekonomskim, komunikacijskim i drugim aspektima -još uvijek u Hrvatskoj gotovo nepoznata disciplina.