40100015072

KAKO POSTATI PUN IDEJA

7,96
available
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 1997

About the book KAKO POSTATI PUN IDEJA

Ako netko za ovo djelo, pošto ga pročita, kaže da je knjiga i pol, imat će tek djelomično pravo. Istini za volju, riječ je o nečemu što je više od knjige i pol. Naime, ova knjiga ima stariju sestru, knjigu Upravljanje kreativnošću (Školska knjiga, Zagreb, 1992, ll.izd. 1994) koju sam preradio i dodao joj više od polovice novog teksta. Tako je riječ o posve novoj knjizi koja, zajedno sa svojom prethodnicom, čini nešto između knjige i pol i dvije knjige. Upravljanje kreativnošću bila je, iznad svakog očekivanja, izuzetno prihvaćena knjiga. Ne samo što je prvo izdanje brzo rasprodano usprkos ratu, zatvorenom i malom tržištu te rastućem siromaštvu hrvatskog pučanstva, već je naklada od 6 000 knjiga imala golem odjek u studentskim, psihološkim, pedagoškim, menedžerskim i srodnim krugovima. Bila je nagrađivana, recenzirana i promovirana više puta, na različitim mjestima i u raznim prigodama, tako da sam imao zadovoljstvo dobiti mnoštvo povratnih informacija, komentara i sugestija...

Author/s
Binding
soft
Year of issue
1997
Number of pages
190
Format
24x17