KAKO POSTATI PUN IDEJA
O knjizi KAKO POSTATI PUN IDEJA
Ako netko za ovo djelo, pošto ga pročita, kaže da je knjiga i pol, imat će tek djelomično pravo. Istini za volju, riječ je o nečemu što je više od knjige i pol. Naime, ova knjiga ima stariju sestru, knjigu Upravljanje kreativnošću (Školska knjiga, Zagreb, 1992, ll.izd. 1994) koju sam preradio i dodao joj više od polovice novog teksta. Tako je riječ o posve novoj knjizi koja, zajedno sa svojom prethodnicom, čini nešto između knjige i pol i dvije knjige. Upravljanje kreativnošću bila je, iznad svakog očekivanja, izuzetno prihvaćena knjiga. Ne samo što je prvo izdanje brzo rasprodano usprkos ratu, zatvorenom i malom tržištu te rastućem siromaštvu hrvatskog pučanstva, već je naklada od 6 000 knjiga imala golem odjek u studentskim, psihološkim, pedagoškim, menedžerskim i srodnim krugovima. Bila je nagrađivana, recenzirana i promovirana više puta, na različitim mjestima i u raznim prigodama, tako da sam imao zadovoljstvo dobiti mnoštvo povratnih informacija, komentara i sugestija...